Archive for October 20th, 2009

recunoaste-te! part 3

Am chirpiciu la ochi precum strabunicu pe cosciug si merg pe strada cu noile mele tocuri de firma, uitandu-ma dupa masini. Sunt asortata, am combinat doua chestii: materialul sclipitor si culorile curcubeului, ca sa atrag atentia. Dar nici dracu nu se uita.

Ma uit printre picioare si vad un om, pe langa jumatea de parc. Cersesc o tigara si imi da. Cred ca ii place de mine. Ma cracanez suav cand da sa plece ca sa il atrag in mrejele mele. Ma asez pe banca in timp ce fumez tigara si vorbesc la telefon de rasuna in tot orasul. Nu trece nicio masina, deci dau sa plec, imi iau geanta galbena cu accesorii verzi, mov, rosii si albastre si ajung acasa.

Acasa, deschid calculatorul, imi arata 0, dau sa scriu idul si apar mai multe cifre. Imi dau seama ca l-am deschis pe cel de calculat (eh, se mai intampla, am toate culorile-n cap, hellooo). Deschid computerul si intru pe mess: id: catzelusha_secsy_rupe_tot_shuk si parola: 123456. Ma intampina iuby1, iuby2 si iuby3. Sunt fermecatoare. Unul din ei ma intreaba “cand myo ma-i facy ji mye odat-a??”. Pun smileul “;;)” si ies. Mai pun un strat de chirpici, ca sa reziste in timpul somnului si adorm. Il visez pe iuby3… cel mai frumos vis… afara e cald si frumos… suntem in masina… eu, aia guraliva… hi hi hi… cineva ne filmeaza… ma trezeste alarma telefonului: “Am norocu’ scris in frunte, e norocu’meu…”.

Ma ridic din pat, ma duc la baie, ma mai chirpicesc putin, imi iau geanta de toate zilele si plec la scoala. In curtea scolii imi apare in fata ochilor un baiat fermacator. Textul “gigolo italiano” imi ia fata tencuita. Ma duc cu prietena mea cea mai buna (copia mea) dupa liceu la o tigara si vad o tipa in departare cu geanta ca a mea. “Da-mi-ai limbi!”, urlu, si chicotesc. Cei din jur se uita la mine. “Manca-mi-ai pi**a”, adaug eu, multumita. Termin tigara si plec.

Ajung in clasa, imi arunc geanta in banca, flencan o ciunga ca asa e la moda si continui sa merg prin clasa, hanoracul meu cu playboy de la ppt atragand baietii, hi hi hi.

Textul de mai sus este un pamflet. Orice urma de ironie este absolut intentionata.

Edy

Inocenta distrusa de inconstienta.

Ma e nasoala treaba, adica , stai sa explic. Ca in fiecare zi, o ardeam aiurea pe sfantu’ net in cautare de nimic si am dat peste un articol despre pustoaicele alea celebre, Miley Cyrus si Selena Gomez,parca. Pe prima individa, o cunosc(e mult spus, adica am auzit de ea), e simpatica si canta bine, despre a doua tipa,mai sus numita, nu stiu absolut nimic si sincera sa fiu nici nu ma roade sa aflu. Bun, si cum ziceam…intru pe un site/forum  si vad ca era un articol despre rivalitatea dintre ele, pustoaicele de 15-16 ani, staruri propulsate in idustri de diney, ma rog,in fine.

Pe langa faptu’ ca, in opinia mea, astea doua, fete cu noroc,talent si cine stie ce alta pila, au ajuns celebre de la varsta asta, chestie care depune asupra lor ca fiinte umane , mult stres, le pune la incercare rabdarea si capacitatea de a tolera nesimtirea…bla bla, or sa ajunga ca Britney,la un moment dat, sa se rada in cap, sa se drogheze, sa bea pana cand au limba pluta, deoarece se afla in aceeasi situatie avand adolescenta, etapa transformarilor, mut prea expusa publicului… adica sa vedeti cat tam-tam o sa fie in presa cand o sa le apara cosurile… 🙂 .

Bun, partea asta lamurita fiind , trecem la cea de-a doua problema….sub articol, coispe mii de comentarii de la copii care nu cred ca aveau mai mult de 10-11 ani, copii care abia stiu sa scrie, carora le curg mucii pe tastatura, au acces la internet, unii mai mult decat non-stop, chestie care ii face sa afle lucrui , chiar inainte ca acestea sa se petreaca, ii face sa vada lumea dintr-o alta persepectiva, lumea vazuta din spatele monitorului, sa uite de jocurile copilariei, sotronu’, leapsa, de-a v-ati ascunselea si multe altele, in favoarea jocurilor elecronice, gta, nfs, fifa si multe altele care nu le solicita creieru’ , nu ii ajuta sa-si dezvolte abilitatile comunicarii si le limiteaza imaginatia, gandirea lor fiind lipsita de ratiune/logica, chesteie foarte trista dealtfel, in opinia mea.Am omis muzica lui Guta care le urla n difuzoarele de la Tv ori chiar de la propriu calculator si  tefoanele cumparate de la varsta de 6-7 ani, cand intra la scoala e musai sa aiba, ca toti colegii lui au si ma-sa ce zice?

“Da’ ce dom’ne,  al meu e mai prost sau ce? eu n-am  acolo un 10-15 milioane sa-i dau copilului sa-si ia telefon?Adica, Geta de la 2 i-a luat lu’  urecheatu’  ala fisu’ si eu…ce? Eu n-am? A dracu e pielea pe Geta, a uitat cand si-a amanetat lantu’ ca-l scoata pe Gigel din datoriile de la jocurile de noroc… Da’ las’ ca maine il iau de mana pe Marcel al meu si ii iau unu de doua ori mai jmecher, d’ala care se ridica in sus, fa, Tanto!”

Si uite asa iau nastere monstrii societatii, cei cu ceafa lata de la volanul suv-ului cu geamuri fumurii,cei  care-ti arata degetu’ mijlociu cand iti taie fata, depasind coloana de la semafor si trecand pe rosu’ , eventual blocand circulatia pentru 30 de minute in una din cele mai aglomerate intersectii… asa , ca sa fie bine…


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!