Archive for October 16th, 2009

Another rainy day

Zilele ploioase sunt urate cu draci, cu spume, mai urate decat colega Ceponelos, ma jur.

Urasc ploaia, urasc zapada, urasc frigul, urasc umezeala , urasc floscaiala de dupa ninsoare ori ploaie, urasc bruma, urasc tot ce e rece si umed si cum azi a fost o zi buna sa-ti bagi pula’n ea, adica ploioasa ca dracu, am stat acasa, m-am uitat la Gossip si la Wrong turn 3 Left for dead sau ceva de genu’… (le recomand pe toate,1,2,3) , te caci pe tine nu alta, la propriu.

Pentru maine, am planuit o escapada, ceva asa ca sa ies din rutina, o beuta mai pe romaneste,cu colega, sa vedem ce o sa iasa… Si asa ca de sfarsit va zic ca ma bag la The hottie and the nottie, o comedie mult prea penala, am mai vazut-o de  vro’ 2 ori, cred.Am ras cu lacrimi, de trei ori desi am vazut-o doar de 2, o data mi-o aduceam aminte cand nu aveam curent ca era potop afar’…si evident, radeam ca poasta’n bezna…in fine.

2269239-3-another-rainy-day


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!