Archive for October 2nd, 2009

pentru ca am potential!

Astazi m-am distrat… dupa ce am ajuns acasa dezamagit pentru ca ne-a dat drumul cu 5 minute mai devreme de la ora de chimie, m-am apucat sa citesc noua carte de la Jurnalul National. Pentru ca am terminat-o in 10 minute, am inceput sa rasfoiesc toate bibliotecile din casa (citite de vreo 3 ori, bine-nteles).

S-a facut seara, am intrat un pic pe net ca tot omul si am cautat niste referate ca sa ma documentez pentru zilele urmatoare. Am facut 2 jocuri de cultura generala si un test iq si m-am linistit. Acuma pierd timpul scriind la tastatura, in loc sa citesc o carte sau orice altceva cu scop educativ.

Zilele urmatoare o sa invat pentru bac, pentru ca sunt un geniu si vreau sa iau 10. Vreau de asemenea sa impresionez atat profesorii cat si toti colegii de liceu, nu ca nu ar fi uimiti deja de inteligenta mea uluitoare. Sper sa invat pe de rost toata colectia de carti de a 11a de istorie si biologie.

Cu mersul stau cam prost si mai ales cu masca mea de copil inocent. In rest sunt superior colegilor mei si chiar profesorilor! Pentru ca am potential! 😀

Textul de mai sus este un pamflet. Orice urma de ironie este absolut intentionata.

Eduard 😀


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!