Archive for October 31st, 2009

balul bobocilor 2009

Ce nu v-a placut, frate? In ceea ce priveste aglomeratia, n-a fost nimic diferit fata de acum 1 sau 2 ani. Pentru cei care au stat in picioare, sau in spatele cuiva ce nu permitea vederea, da, a fost naspa. Pentru mine nu, mi-am gasit un loc bun si-am vazut cam tot.

Probele au fost obisnuite, n-a fost nimic interesant. N-am nimic de zis despre Miss & Mister Boboc decat o intrebare: Fata care a luat Miss a mai aparut inainte vreodata? :)) Eu unul n-am observat-o.

In rest a fost foarte tare, mai ales dupa bal. In rest, a fost muzica draguta, multi oameni cunoscuti (colegi de liceu), decor interesant si voie buna. Poze nu am deocamdata, decat cateva. Asta e cu baiatul care a iesit Mister Boboc la proba si niste lume prin spate. (o chestie pt organizatori: v-ati chiunit si consumat prea mult pentru ceva care oricum nu e apreciat si nu depinde de voi)

Despre bal nu mai zic nimic, m-a surprins tupeul unui cersetor. Eram intr-un bar astazi si apare un baietel caruia ii mai dau 1 leu din cand in cand. Statea langa masa in timp ce noi vroiam sa platim. Intreaba cineva daca avem marunt si punem 5 lei peste una de 10 lei si ala se intinde sa-i ia. :)) Ne luam de el, mi s-a parut naspa dar mi s-a facut mila de el in acelasi timp, cu toate ca stiam ca banii aia urmau sa ajunga la aparatele de noroc.

LATER EDIT: Am facut rost de poza si cu Miss Boboc. Asta e. E fata din dreapta.

Edy


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!