Archive for October 1st, 2009

Program.

Ce-mi plac lunile precum asta…adica lunile incarcate, cu dixtractie  si oportunitati de porcire,eventual.

Sambata asta…bairam la Ana, briiing, adica…cum zic, ma porcesc.

O sambata o am free, hai sariti cu invitatiile nesimtitele dracu.

Sambata cealailalta, adica pe 17, bairam la malu’ marii, la Constanta, Mony’s birthday…18 years :X ….aaa…baieti buni, muzica, bautura…party, sa vad ce si cum, daca vreau sa ma imbarlig cu vr’unu tre sa fiu treaza, sa nu regret apoi cine stie ce …cum am mai facut odata…nu v-am zis? Am iesit afara si am stat toata seara cu ochii pe un tip…si cand sa stau cu el ….eram prea beata, atat de beata incat preferam sa stau pe jos.Intelegeti ideea…

Am uitat sa mentionez ca e si ziua lu’ ma best frend, Mirelucutzucutzilica mea… facea si ea 16 ani, cu o zi inainte de a pleca spre malu’ marii… 😡 deci ma duc mahmura.Zic, eu is ca tiganu’ de cinste nu scapi….

Dupa toate astea…iar am un sfarsit de saptamana freeeee….asa ca de revenire….pen’ ca urmeaza maretul bal al bobocilor, bal lacare nu aveam voie cu batura si tigari deci tre sa ma porcesc devreme ca sa intru cu chef la bal…avand in vedere ca balu’ incepe la 7 sau ceva de genu’…tre sa imi iau avant cu vro’ 2 – 3 ore inainte…sa fiu asa strong. zic, desi nu inteleg de ce se face balu’, cu ce se face balu? ca boboace avem numa’ strambaturi si boboci…numa bubosi cu guleru’ ridicat, rar cate unu mai tresarit rasarit si cand gasesti…ala/aia nu participa,asa ca sa fie bine ….si ete asa se umplu agenda cu betii, cred.


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!