Archive for October 6th, 2009

Cum era cu potentialu’?

Voiam sa ma laud ca am si eu potential, adica de vro’ 2-3 ore  tocesc cu barna paginile unei carti cu nume romantic,zori de zi.

Desi azi am dat cu piciorul viitorului meu chiulind toata ziua de la scoala de dragu statului in pat la garsoniera… nu stiu ce se va intampla cu mine, presupun ca viata mea va luat o intorsatura neasteptata daca voi mai intarzia cel mult 5 minute la o ora in cei aproape 3 ani de liceu pe care ii mai am de parcurs… poate ca sa ma remediez ar trebui sa aplic la 2 facultati si  sa nu renunt la niciuna… am exclus prosibiliatatea de nu fi acceptata la vr’una pentru ca asta ar insemna Apocalipsa sau cel putin al trei-lea razboi mondial. Pentru ca am avut atat tupeu incat sa nu ma duc la scoala azi, ma gandeam ca daca voi…cei care ma cititi aveti vr’un proiect la care va sa sila sa va ganditi, ceva gen…franceza,fizica ori biologie, sa veniti la mine, le fac eu chiar daca sunt doar a 10-a iar voi poate sunteti mai mari…gen a 12-a.Ma bazez pe potentialul meu. Ziceam ceva de 2 facultati…ma gandeam la ceva soft …. ceva precum vodka cu suc de mere versurile pentru Eminescu, adica ceva familiar…ceva usor de stapanit ori scornit, ASE si Medicina,eventual …. Intelegeti ideea? Acum…ca m-am uflat toata in pene, ca o diva ce sunt, lucru care se observa de departe… din cauza curului pentru ca eman entuziasm si o sfare de euforie, pentru cei care nu inteleg…adica de te simti bine, ba. Acum ca am descris activitatea palpitanta desfasurata pana acum….si de acum incolo….ma intorc la citit, o seara placuta va doresc, noapte buna.

Lory


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!