pentru ca am potential!

Astazi m-am distrat… dupa ce am ajuns acasa dezamagit pentru ca ne-a dat drumul cu 5 minute mai devreme de la ora de chimie, m-am apucat sa citesc noua carte de la Jurnalul National. Pentru ca am terminat-o in 10 minute, am inceput sa rasfoiesc toate bibliotecile din casa (citite de vreo 3 ori, bine-nteles).

S-a facut seara, am intrat un pic pe net ca tot omul si am cautat niste referate ca sa ma documentez pentru zilele urmatoare. Am facut 2 jocuri de cultura generala si un test iq si m-am linistit. Acuma pierd timpul scriind la tastatura, in loc sa citesc o carte sau orice altceva cu scop educativ.

Zilele urmatoare o sa invat pentru bac, pentru ca sunt un geniu si vreau sa iau 10. Vreau de asemenea sa impresionez atat profesorii cat si toti colegii de liceu, nu ca nu ar fi uimiti deja de inteligenta mea uluitoare. Sper sa invat pe de rost toata colectia de carti de a 11a de istorie si biologie.

Cu mersul stau cam prost si mai ales cu masca mea de copil inocent. In rest sunt superior colegilor mei si chiar profesorilor! Pentru ca am potential! πŸ˜€

Textul de mai sus este un pamflet. Orice urma de ironie este absolut intentionata.

Eduard πŸ˜€

7 Responses to “pentru ca am potential!”


  1. 1 robyy1 2 October 2009 at 23:42

    πŸ˜† hai ca esti tare cu postul,nici nu stiu de cine zici…of,of,of

  2. 2 :)) 2 October 2009 at 23:57

    si ******* ce mai face?

  3. 3 Anca 3 October 2009 at 18:53

    Ma speriasem la inceput:-))

  4. 4 StrangeTheories 4 October 2009 at 20:25

    Daca e vorba de mine… HAHAHA!! Si daca e vorba de o fata… who cares?

  5. 5 memoirsofacrazygeisha 4 October 2009 at 20:55

    esti abia a 11-a…te doare capu de te apuci sa inveti pt bac de aqm?eu nici in a 12-a nu am invatat pt bac:)):))

  6. 6 unul din doi 4 October 2009 at 21:53

    Mihai, nu e vorba despre cineva anume, vorbeam de un termen general, ca la matematica. πŸ˜€ E treaba fiecaruia daca il individualizeaza sau nu.

    Edy

  7. 7 StrangeTheories 4 October 2009 at 22:31

    Eh… serios ma cam regasesc in ce-ai spus… (cu exceptia fazei cu cartile de la ziare, si cu supararea ca am plecat de la chimie).
    Iar din descriere, doar o parte te caracterizeaza… “am potential”… whatever…


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


