Another rainy day

Zilele ploioase sunt urate cu draci, cu spume, mai urate decat colega Ceponelos, ma jur.

Urasc ploaia, urasc zapada, urasc frigul, urasc umezeala , urasc floscaiala de dupa ninsoare ori ploaie, urasc bruma, urasc tot ce e rece si umed si cum azi a fost o zi buna sa-ti bagi pula’n ea, adica ploioasa ca dracu, am stat acasa, m-am uitat la Gossip si la Wrong turn 3 Left for dead sau ceva de genu’… (le recomand pe toate,1,2,3) , te caci pe tine nu alta, la propriu.

Pentru maine, am planuit o escapada, ceva asa ca sa ies din rutina, o beuta mai pe romaneste,cu colega, sa vedem ce o sa iasa… Si asa ca de sfarsit va zic ca ma bag la The hottie and the nottie, o comedie mult prea penala, am mai vazut-o de  vro’ 2 ori, cred.Am ras cu lacrimi, de trei ori desi am vazut-o doar de 2, o data mi-o aduceam aminte cand nu aveam curent ca era potop afar’…si evident, radeam ca poasta’n bezna…in fine.

2269239-3-another-rainy-day

4 Responses to “Another rainy day”


  1. 1 unul din doi 17 October 2009 at 01:02

    Abia astept. 😀

    Am downloadat si eu filmul acum cateva luni dar nici acum nu l-am vazut.

    Edy

  2. 2 unul din doi 17 October 2009 at 09:42

    care dintre ele wrong turn sau the hottie and the nottie?

  3. 3 unul din doi 17 October 2009 at 12:32

    The hottie and the nottie. 😀

  4. 4 robyy1 17 October 2009 at 18:09

    Cam pişăcios D-zeu asta zilele astea ! 😆 Dar lasa că poate or să mai vină si zile cu soare 🙂 nu doar floşcăială dasta,oricum este bine că avem străzi bune 😛


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


