Archive for December 17th, 2009

Verdict: usor de corupt.

Azi am iesit afara, ca doar nu puteam sa stau inchista in casa toata viata doar ca sa nu fumez  si ce sa mai zic, cred ca stiti ce a urmat, va dati seama din titlu’ , n-a fost nevoie decat sa-mi zica cineva de doua ori. Cand a zis pentru prima data “hai ma ia”, am zis ca nu…ca pot, ca ma tine si am bagat 3 gume in gura ca sa nu simt nevoia, dar cand a zis a doua oara… nu stiu daca mi-a luat 3 secunde ca sa o iau, bag in gura si aprind… deci, nu pot sau nu vreau cu adevarat… 🙂 in fine, ideea e ca nu m-am lasat. Pam-pam.

Uitai sa zic, la Constantinescu se serveste un vin fiert super bun, recomand.

L.e:  ati downloadat vro’ data filme cu viteza 0,1kB/s? Nu? Eeee…eu da, asa downloadez, sac!

Nu stiu daca am mai postat sau nu asta ori daca am mai pomenit de ea, ideea e ca imi place, chiar imi place.

(Sunet mai bun doar la inceput si la sfarsit)

In sfarsit.

Gata cu vantu’ impunator de afara care te facea sa stai in casa, gata cu ceru’ gri, gata cu frecatu’ mentei la rece, am net, mi-am luat cafea, afar’ e mai senin, nu prea mai simt nevoia de nicotina , sunt detul de bine deispusa, ba chiar cred ca o sa ies afara, ca acum pot, am semnal la telefon deci pot sa chem si eu pe unu, pe altu… Hmm… cat bine fac 2-3 zile deprimant de nasoale.

Asa, daca deviem putin de la fericirea mea provocata de un mare nimic, pot sa zic 1. ca zilele astea am adaugat la lista cu filme preferate/filme bune , Tristan and Isolde, e drama, v-am spus ca imi plac dramele romantice mai mult decat orice alt gen de film? Da’ prefer sa le vad singura… 🙂  si 2. vreau si eu melodia aia din Gossip, episodu’ 12 sezonu’ 3, partea cu Serena si ala, uratu’ ala in masina, inaintea accidentului, e o faza cand da ea mai tare putin…eh , melodia aia o vreau, ma puteati ajuta? Adica macar sa-mi spuneti cum as putea face rost…


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!