In sfarsit.

Gata cu vantu’ impunator de afara care te facea sa stai in casa, gata cu ceru’ gri, gata cu frecatu’ mentei la rece, am net, mi-am luat cafea, afar’ e mai senin, nu prea mai simt nevoia de nicotina , sunt detul de bine deispusa, ba chiar cred ca o sa ies afara, ca acum pot, am semnal la telefon deci pot sa chem si eu pe unu, pe altu… Hmm… cat bine fac 2-3 zile deprimant de nasoale.

Asa, daca deviem putin de la fericirea mea provocata de un mare nimic, pot sa zic 1. ca zilele astea am adaugat la lista cu filme preferate/filme bune , Tristan and Isolde, e drama, v-am spus ca imi plac dramele romantice mai mult decat orice alt gen de film? Da’ prefer sa le vad singura… 🙂  si 2. vreau si eu melodia aia din Gossip, episodu’ 12 sezonu’ 3, partea cu Serena si ala, uratu’ ala in masina, inaintea accidentului, e o faza cand da ea mai tare putin…eh , melodia aia o vreau, ma puteati ajuta? Adica macar sa-mi spuneti cum as putea face rost…

3 Responses to “In sfarsit.”


  1. 1 mentosaneee 17 December 2009 at 14:36

    Vreau si eu Tristan and Isolde 😀 Sper sa-mi mearga Strong-ul sa pot sa il iau pentru ca pe National TV am vazut ca e deja partea a II-a :))
    Scrie si tu pe gugal Gossip Girl songs si poate dai de ea p-acolo,pana mea.
    Mie mi-e somn.Am reusit sa-mi iau ce trebuie dupa net pentru istorie,in cazul in care cade iar,sa am de lucru.

    Cosmina

  2. 3 unul din doi 17 December 2009 at 20:14

    Exista si partea a doua?
    Adica in filmu’ la care m-am uitat eu la sfarsit moare Tristan, cum e continuarea?
    Sau poate e alta versiune regizorala…


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


