Archive for December 9th, 2009

Chestii.

Ma plictisesc. Ca oricare dintre voi, banuiesc. M-am uitat la american pie 7, e fain si acum ma uit la alt film, nu stiu cum ii zice, e interesant, e genu’ de comedie romantica, draguta si evident cu happy end, adica genu’ meu de film.

Am descoperit ca am o antipatie pentru sarbatorile de iarna si cele pascale, ca imi plac Ashley Tisdale si Miley Cirus si ca pe zi ce trece devin mai pretentioasa , ceea ce ma face sa renunt la foarte multe lucruri , chiar si la compania proasta… e de bine, nu? In fine, mai am de asteptat  54 de minute pana cand ma voi putea uita la restu’ filmului, deoarece ma uit pe  un site , si sa vezi dracia dracului,caca-te-ai pe el de site, nu ai voie sa te uiti decat 61 de minute fara pauza , daca nu esti integistrat, dupa care iei o pauza de nu stiu cat timp si apoi te mai poti uita, caca-te-ai  pe el sa te caci, de ce dracu nu te anunta de la bun inceput? Caca-te-ai pe ei sa te caci, cu siteul lor de cacat cu tot…


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!