Archive for December 7th, 2009

rataciti in panama – bratara de imunitate

Ce ma? Ce s-a intamplat? A fost proba psihica si de echilibru si a castigat Aly? Cel mai prost si cel mai slab la proba asta, la proba din cauza carei echipa galbena a disparut? Au, au, au! 😀 Bravo Aly! 😀 Luati-o-n mana ceilalti! 😀

Edy

Ca sa fie bine…

Main dau teza la bio, vreau nota mare ce’i drept, insa in stilul barbar in care o sa ma prezint, sigur o sa iau o … Adica, de vro 2 ore ma uit la gossip si cred ca mai trebuie sa ma uit inca p’atat ca sa ajung la zi, lucru care nu-mi dispalace, chiar ma face sa ma simt orgasmic de bine si grija zilei de maine s-a dus cand am vazut faza cu sexu’n trei din episodu’ 9. 😡 Chiar ca aveam nevoie de o portie tripla de gossip, in fine…hai ca va las, ne citim maine.

Salutari!

i am a blogger part 2

Iata si partea a doua a seriei “i am a blogger“. Pentru cei care ma intreaba de “recunoaste-te!”, spun ca nu s-a terminat, e inca in desfasurare. O sa postez zilele astea. 😀

Simona (doamna nusha)

Mda, iubirea  e ceva ce trece de noi, de capacitatile limitate ale fiintei umane de intelege acest sentiment intens care ne strabate pe noi toti atat fizit cat si psihic la un moment dat. Mda, mai mult fizic, adica de 8 luni de zile. Mda, cand intalnesti pe acel cineva cu care vrei sa… mda … iti petreci viata trebuie sa ii zici, nenorocitule care esti un nenorocit, tu sa nu o lasi ca nu ti-a luat maricica proasta sa o lasi, nenorocitule, tu sa-mi lasi mie casa-n pace, dar pe ea sa n-o lasi ca nu esti tu cel mai tare, nenorocitule care esti tu un nenorocit, porcule care esti porc ca toti barbatii.
Mda, ma scuzati, am avut  un moment in care am rectionat necontrolat. Mda, revenid, ca de sfarsit de post va pot intreba ceva?
Ce aveti maica? Va poate ajuta consilierul cu ceva? Mda…

Cata (boring bored man)

Buna ziua ce mai faceti voi. Am revenit din nou. Preferam mai mult sa nu scriu, dar am decazut in jos la varianta sa scriu scris. Felicitari edy si lory pentru pozitia in zelist, adica ca au urcat ei in sus. Am facut schimb de link exchange cu Umbrela Verde. Si acum ceva noutati noi:

Raiffeisen Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, oferind o gama completa de produse si servicii de calitate superioara persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare (peste 550 in toata tara), retele de ATM si EPOS, phone-banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) si internet banking (Raiffeisen Online).

S-a lansat Windows 7 – http://www.google.com www.google.ro

Saituri-le mele preferate care le prefer eu mai mult: Pricop Catalinjocuri fotbalgugal trensleit.

V-am lasat eu pe voi! Pa!

Ana (love is green)

Egalitate intre sexee? Helaau. Caca-te-ai pe tine. Acuma toata lumea zicee “eu nu umbluu cu ala ca e gayy”. Caca-te-ai pe tine. Ce pana mea avetiii fratee? Caca-v-ati pe voi. Ce aree daca umbliiii cu el? Iti trage putiiin la muiiie si gata, te lasa in pace. N-o sa inteleg niciiiiodata persoanele asteea. Caca-m-as pe mine. Aaa, caca-te-ai pe tine. Cel putiiin daca creziii ceva, spun-e frate in fatza siii nu maaiii te ascunde, maama, m-am enervat, vreau o sharoma!! Cum pana mea sa nu te enerveziii cand sunt atatia prefacutiii in zilele noastree!!! Caca-te-ai pe tine. Maaaryyyy!!! Fa-mi si mie o portie de cartofi! Dubla! Triplaa!! Cu maioneza si mult mult ulei!! Si o salata ca sunt la cura!

Te rog! 😀

Roby (plastic smil3)

Deci dragii mei, cocalari si pitipoance care ascultati inna ca niste prosti care o venerati pe inna si care imi cititi blogul dragii mei voiam sa va spun ca azi, mult iubita noastra analfabeta inna are concert la sho sho sho constanta si ca desi nu voi putea ajunge sho am sa ma uit pe iu tub. SHO! Mangalia meaaaaaa! Sho! Na’ la oi!
La scoala am avut o gaoaza groaza de probleme, m-am certat cu Ana la ora de romana pe pix si cu Simona la fast pentru ca mi-a dat pai roz. Sho!
Si ca sa nu uit, nu dau copy paste la nici un post , niciodata in viata voastra. Copy pasteul nu e bun, nu foloseste la nimic (decat sa cresti in ze list, asa ca mine), nu iti pune in valoare talentul in ale scrisului si nu te face sa cresti in ochii celor care char stiu sa scrie mai bine poblici povesti cu colari si potipoance, dimineatza, la pranz si seara decat sa dai copy paste, serios app mancatorie de cur ba baiatule la ce prosti sunt unii n-am ce sa mai zic raman fara cuvinte.
ps: POSTUL E PAMFLET. :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))

Urmeaza beatrice (tristetea nu imbogateste pe nimeni), mihai (strange theories), razvan (ligru) si alex (inside my head).

Edy & Lory


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!