i am a blogger part 1

Cum caterinca a lipsit intr-o oarecare masura de pe blogul asta in ultima vreme, ne-am gandit sa luam, pe rand, niste modele de bloggeri si sa scriem in locul lor. Mai multe nu va zic, va las sa cititi. Sper sa nu se supere nimeni, textele de mai jos sunt facute in gluma, intentionat! Daca se supara cineva, asta e. Textele cu numele portocalii sunt facute de Lory si alea cu nume verzi sunt facute de mine.

Andreuts (o mentosana):

Bn sr, mntosnelor!!111! :X :X 😀 😛 🙂 C fk? :X Vr s v sp :X 😀 k snt ft fericita :X 😀 jh am may multe mtv :X 😀 1 l mn pt k am lt o vkntz bn mrtata :X 😀 :* :* >:D< j 2 l mn pt k mai e ffff ptzn pn la vkntz d irn. Abyah ajt :X 😀 z iesim noi, mntosanele :X:X:X, z fcm ingrashi j sa ne jkm q zpd, z bem o kfea l o tgr la constantnesku 😀 :X :* :* >:D<, z rdm d tt ftl mai frm dkt mn 😦 :-< , adk z zyk k snt qrve, urte si crcnate. 8-> Prin mai frm dkt mn spr za ze intlaga tt ftl :X :D.
Hay k vm poopakit cu stloose ruozZ :X jih muoov :X ma dk s dau la porki! :X 😀 :*

PS: Observa-ti ka a-m scrys corek-t. 🙂

Diana (treitrefleturcoaz):

Nu stiu cum as putea sa fac, sa desfac si sa ma *cac* pe tot ce a fost odata, mi-e atat de pustie viata si ma simt goala in jurul noilor prieteni, va vreau inapoi cu toate C*acaturile, desi mi se L*ungeau urechile de plictiseala cu voi si ma saturasem de A*bureli gen ‘after tonight’ dupa internat, nu ati stiut sa observati M*uia din cuvintele ce veneau catre voi de fiecare data cand ma adresam voua si totusi E*u va iubesc si va vreau aici asa cum niciodata nu v-am putut inghiti. Va iubesc pe D*racu!

Cosmina (o mentosana):

Nu concep viata fara tine, nu vad orizontul zilei de maine daca nu esti aici cu mine sa ma tii de mana (mesaje pe cosmote careva?).
Aerul greu si rece al camerei ma apasa de parca m-ar invidia ca o nesimtita invidioasa care are impresia ca o sa poata fi ca mine vreo data in viata. Fumul fin de tigara isi croieste drum in sus, trecand pe langa toate obstacolele (parca ma caracterizeaza, sunt eu trecand de toate curvele nesimtite de pe holul liceului) ajungand la destinatia stabilita pe parcurs.
Si nu mi-e usor sa descriu ce simt acum, am atata nevoie de noi, vreau sa te chem dar nu am minute pe vodafone si nici o nesimtita nu ma ajuta, dracu le mai ajuta.
Lasa ca veniti voi la mine sa dati comanda de produse avon sau chestii de pe blog, dracu va mai ia comanda, proastele dracu, cand am vrut sa va dau epilator braun la 50 ron, strambati din nas, paroasele dracu care sunteti nesimtite!

PS: I love you. Minute in romtelecom careva?? Spuneti DA sau NU in pula mea!

Irina (sleeplessme):

Pentru prima dată în ultimii patru ani, cântăreaţa Britney Spears nu a fost cea mai căutată persoană din Internet.

Ea a fost “detronată” în luna iunie de Michael Jackson. Misterul morţii cântăreţului a stârnit cel mai mult curiozitatea celor care navighează pe Internet. Michael Jackson se clasează pe primul loc în topul celor mai multe căutări din Internet.

Foarte interesant, nu? Acum hai sa scimbam subiectul ca m-am plictisit sa scriu despre acelasi REGE. Defapt, nu o sa ma plictisesc niciodata. Am vazut aseara la o emisiune niste oameni care-si faceau reclama pe seama LUI. Serpi veninosi ce sunteti, crocodililor, tarantulelor!!! N-o sa va uit niciodata, gheparzi in calduri ce sunteti! Carnivorilor, nu aveti pic de respect! Sper sa muriti in flacarile iadului pentru ca ati luat in batjocura numele LUI.

V-am lasat, o seara buna in continuare, ma duc sa scriu “Cele 1000 de reguli ale lui Michael Jackson”. Noapte buna copii! Noapte buna Michael! Te voi iubi mereu! Cand vrei sa mai iau markerul sa te desenez pe peretii casei, let me know. Apropos, te-am desenat iar, priveste creatia, MANTUITORULE: click (ti-am pus ochelari in photoscape). Pa-pa! I will always love you, M! 😀

M is for “Love for MMMichael”! :X MJ Forever!

Urmeaza, in partea a 2a: Roby (plasticsmil3), Cata (boredman), Ana (loveisgreen) si Simona (doamnanusha).

26 Responses to “i am a blogger part 1”


  1. 1 StrangeTheories 3 December 2009 at 00:01

    Si eu? Eu nu urmez?? :((

  2. 2 StrangeTheories 3 December 2009 at 00:02

    Ah… am uitat sa spun… daca tot vrei sa faci ceva, fa nene pentru tot blogrollu’ 🙂 Sa ne radem :))

  3. 4 zburatorului 3 December 2009 at 03:54

    fara nici o legatura cu postarea.. zi-mi si mie te rog cum ai facut sa ascunzi sub ‘continue reading…’ o parte din text; m-am uitat odata dupa optiunea asta si n-am reusit sa gasesc.

  4. 7 andreuts 3 December 2009 at 13:45

    Ma,prescurtat am scris,dar cu stelute mov si roz n-am pupat pe nimeni :)))))))
    Si fazele astea cu ” sunt mai frumoasa ca toate fetele” chiar nu ma caracterizeaza.Nu stiam ca las impresia asta.
    Si inca ceva,daca stau la Dor-Marunt rezulta ca am neaparat porci ?

    P.S. Nu-mi sari in cap.

    • 8 unul din doi 3 December 2009 at 14:06

      Nu-ti sar in cap, iti zic doar ca nu ai inteles ce-am vrut sa spun. 😀

      Edy

    • 9 unul din doi 3 December 2009 at 17:05

      Pot sa ma bag si eu, va rog?
      Pot.
      Edy a sarit calul putin la faza cu porcii, stiu asta, imi cer eu scuze in numele lui, eu una nu am vrut sa se ajunga aici, sincer chiar imi pare rau daca te-ai simtit aiurea, nu asta era intentia, ideea era urmatoarea: caterinca de toata lumea din blogroll, in limita bunului simt, adica fata vulgaritate si fara chestii ce pot pata imaginaea cuiva, bla-bla… scuzati, sincer.
      Lory

  5. 10 mentosaneee 3 December 2009 at 14:56

    Pai ce ai vrut sa spui? 😀
    Clubul blondelor te saluta :>

    Cocutsa.

    • 11 mentosaneee 3 December 2009 at 15:13

      :))
      E pura caterinca proasta si infantila.Deja m-am obisnuit :-j
      Cald down girls >:D<

      Cosmina

      • 12 unul din doi 3 December 2009 at 17:10

        Honey, nu te obliga nimeni sa intri si sa-ti tulburi retina citind aceasta caterinca proasta si infantila, serios, nu obligam pe nimeni sa intre si nu interizicem nimanui sa intre, dar atata timp cat nu iti place ceva, de ce intri si citesti? Daca nu stii de gluma trebuia sa zici, nu imi mai iroseam 5 minute din viata scriind 10 randuri cu o tenta de caterinca proasta si infantila despre tine. Scuza-ma! Ok? Peace!
        Lory.

    • 13 unul din doi 3 December 2009 at 15:47

      Pai, in primul rand nu scrie ca e mai frumoasa ca toate fetele, cum a zis ea, ci ca toate fetele sunt mai frumoase decat ea. Trebuia sa bag si subtitrare, asa-i?

      Si la faza cu porcii nu ma leg de Dor Marunt, ci de faptul ca unele chestii pe care la scrii n-au nicio legatura cu postul / nu intereseaza pe nimeni.

      Va salut si eu.

      Si am o rugaminte. V-as ruga, daca se poate, sa diminuati comentariile (ca si cantitate), noi nu facem hi5, ca altii. Merci mult de intelegere.

      Edy

    • 14 unul din doi 3 December 2009 at 17:06

      Imi place faza cu “clubul blondelor”, original.

  6. 16 mentosaneee 3 December 2009 at 17:17

    Loredana,nu am spus-o cu rautate :))

    Cosmina

  7. 20 andreuts 3 December 2009 at 17:21

    multumesc lory 🙂
    Edy,am inteles ideea postului si chiar sunt genul de persoana care tine la gluma.Dar anumite faze m-au deranjat.Unde ai avut dreptate, te-am aprobat.
    Poate scriu niste chestii care nu intereseaza pe nimeni,dar le scriu pentru mine in primul rand.Unele chiar au o semnificatie aparte,desi pentru tine sau altii sunt banale.

  8. 24 robyy1 3 December 2009 at 20:50

    Lory la mine trb sa fie neaparat cu Inna cv 😆 ,corect?! =))

  9. 25 Roxanne. 5 December 2009 at 22:55

    Cand mi-o veni randu` fiti blanzi cu mie:))
    ca`s mica si fara experienta:(
    >:d<
    :))

  10. 26 dianna 6 December 2009 at 23:50

    hehe, pe mine cand ma luati in vizor?:))


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


