Archive for March 2nd, 2010

Gen.

Mama e genu de persoana obsedata de scoala, ar face orice doar sa ma vada invatand sau macar facandu-ma ca invat. Mai acu’ 5 minute tipa de pe hol, Lori,iti faci baie acum? Normal ca nu am raspuns, imi face o deosebita placere sa o aud cu tipa iar si iar pana cand  isi raspunde singura, ceva gen …

M:Lori faci baie?

L: –

M:hai ca deschid geamu’ sa iasa aburii daca nu iti faci baie acum…

L: –

M: deci nu iti faci baie acum, dar ce faci? Scrii?

L: –

M:(dupa o pauza de 20 de secunde) bine , daca scrii nu deschid geamu’ acum,te las sa termini si sa te duci si tu la baie…dar cum termini te duci da?(alta pauza)…si sa nu uiti sa deschizi geamu,bine?(pauza iar)…hai ca te las  sa  scrii…

Daca ar stii ea saraca ca defapt joc  conquiztador si ascult muzica la casti…altfel ar sta treaba

Sau un alt exemplu’ … banii.

L: mama, vreau si eu 15 lei ca ies afara…

M: pai n-am schimbat , am numai de  200 si  nu am incredere in tine ca-mi aduci restu’…

L: aha, cum sa nu…

*Dupa o juma de ora ,o ora*

L: mama, imi trebuie o culegere la scoala, am dat comanda e vro 30 de lei, sa-mi dai banii…

M: n-am decat 20 marunt, da’ ia si schimba, oreste cat iti trebuie si imi dai si mie restu…si as mai putea da exemple…

the answer is yes

Mi-am schimbat wallpaperul (••• – e o chestie din LOST) si ma simt diferit. Acum ceva vreme, aveam o versiune a Windows 7 care nu permitea o culoare a ferestrelor, o tema, un gadget sa stea acolo mai mult de 5 minute. Dupa ce mi-am instalat Windows 7, e mult mai misto.

Nu inteleg un film fara subtitrare. Daca e in romana, n-am nevoie. Daca e in engleza, nu inteleg toate fazele, mai ales ca nu ma uit la seriale gen desene animate sa se foloseasca un limbaj comun. Cand nu aveam net, era naspa. Acum am downloadat toate subtitrarile si pot sa ma uit la tot ce vreau din pc. Nu-i nimic interesant, dar pt mine e ceva.

Nu mi-a mers televizorul muult timp, da’ acum merge si am ce sa fac noapte, inainte sa adorm.

De luni pana vineri nu ies in oras, iar asta face iesirile din weekend mai enjoyable.

Nu mai chiulesc si, acum, toate profesoarele care nu ma bagau in seama pe hol sau unde ne intalneam imi raspund la salut si imi zambesc. 😛

Inainte, tata facea ca toate alea cand auzea ca fumez si imi interzicea sa mai intru in baruri, iar acum imi da dropsuri ca sa ma las. Daca era asa de la inceput, nu mai aveam nicio satisfactie acum.

E ca atunci cand bei doua zile apa si a treia Cola. Cand mananci toata ziua si seara fumezi o tigara. La fast food se asculta numai muzica de pe MTV si acum baga Scorpions. Inainte ma jucam numai Hearts, Solitaire si Minesweeper si acum joc Age of Empires. :)) Dupa multa vreme de ploi, zapada si frig a iesit soarele.

Do the things that suck make the good things as cool as they are?

Edy

melodie


scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

March 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

zeList

statistici

  • 64,311 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!