the answer is yes

Mi-am schimbat wallpaperul (••• – e o chestie din LOST) si ma simt diferit. Acum ceva vreme, aveam o versiune a Windows 7 care nu permitea o culoare a ferestrelor, o tema, un gadget sa stea acolo mai mult de 5 minute. Dupa ce mi-am instalat Windows 7, e mult mai misto.

Nu inteleg un film fara subtitrare. Daca e in romana, n-am nevoie. Daca e in engleza, nu inteleg toate fazele, mai ales ca nu ma uit la seriale gen desene animate sa se foloseasca un limbaj comun. Cand nu aveam net, era naspa. Acum am downloadat toate subtitrarile si pot sa ma uit la tot ce vreau din pc. Nu-i nimic interesant, dar pt mine e ceva.

Nu mi-a mers televizorul muult timp, da’ acum merge si am ce sa fac noapte, inainte sa adorm.

De luni pana vineri nu ies in oras, iar asta face iesirile din weekend mai enjoyable.

Nu mai chiulesc si, acum, toate profesoarele care nu ma bagau in seama pe hol sau unde ne intalneam imi raspund la salut si imi zambesc. 😛

Inainte, tata facea ca toate alea cand auzea ca fumez si imi interzicea sa mai intru in baruri, iar acum imi da dropsuri ca sa ma las. Daca era asa de la inceput, nu mai aveam nicio satisfactie acum.

E ca atunci cand bei doua zile apa si a treia Cola. Cand mananci toata ziua si seara fumezi o tigara. La fast food se asculta numai muzica de pe MTV si acum baga Scorpions. Inainte ma jucam numai Hearts, Solitaire si Minesweeper si acum joc Age of Empires. :)) Dupa multa vreme de ploi, zapada si frig a iesit soarele.

Do the things that suck make the good things as cool as they are?

Edy

melodie

11 Responses to “the answer is yes”


  1. 1 Alex(inside0my0head) 2 March 2010 at 19:07

    Mai adaug eu una pe care am aflat-o azi.
    Inainte, Zambila ii zicea numai lucruri rele despre tine lu` mama, acum mi-a zis ca a fost mama la scoala si te-a laudat. Era fericita mama, cica. :)))

  2. 3 Leusor 4 March 2010 at 16:07

    Age of Empires?? Care dintre ele? Tare de tot jocul.

  3. 5 Alex(inside0my0head) 4 March 2010 at 19:15

    Da, II e cel mai bun, dar mie nu imi merge. 😥

  4. 6 Cocutsa 4 March 2010 at 22:44

    Ma bucur ca merge mai bine cu tatal tau, dar ce s`a intamplat de si`a schimbat atitudinea?


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

March 2010
M T W T F S S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


