pupincurism, facebook, eu

tocmai mi-a zis Lory ca sunt pupincurist. probabil sunt, dar nu mi se pare. adica sigur nu sunt, fata de celelalte persoane din jurul meu. e normal ca lumii sa i se para asta, dar eu fac diferente intre oameni, nu ma port la fel cu fiecare, pentru ca fiecare relatie cu un prieten e diferita.

nu sunt pupincurist pentru ca in majoritatea cazurilor spun ceea ce cred. de-aia m-a si etichetat gasca de cele mai multe ori (cand luase ceva la bord) ca fiind cel care se baga in certurile, prietenia sau iubirea dintre persoane. chiar imi vad de viata mea si dat fiind faptul ca nu vreau sa se bage nimeni intre mine si oricine altcineva, asa nu ma bag nici eu. dar cand ma afecteaza de la 1% la 100%, I’m in. asa e normal din punctul meu de vedere.

nu sunt pupincurist pentru ca nu fac aplicatii pe facebook si dau raspunsuri insipide oricarei persoane vreau sa ma bage in seama.

nu sunt pupincurist pentru ca nu sunt peste noapte cel mai bun prieten cu X doar pentru ca m-a bagat in seama doar intr-un moment al vietii mele. si nu sunt gata sa renunt la un prieten mai vechi (din copilarie, eventual) pentru o singura fapta “faurita” de persoana aceea, X.

nu sunt pupincurist pentru ca nu ma rog de persoanele de pe facebook sa ne vedem mai des sau sa fim prieteni, in viata reala neavand aproape nicio legatura.

astea sunt motivele mele. da, e prea mult facebook pentru ca aceasta retea de socializare ne-a facut pe toti dependenti. de la cei care si-au facut cont pentru farmville pana la cei care si-au creat cont ca sa fie in randul lumii, sa faca si ei aplicatii cu “citate iubire”, “vezi de ce te-a ranit” sau “cat de bine te imbraci” (traiasca “consult again”).

am o stare aiurea, de-asta am scris. nu se mai intampla nimic interesant. ieri mi-a stricat o “prietena” ziua. a venit in parc, dupa ce am invitat-o si, pentru ca am ridicat tonul sa o intreb ceva (pentru ca toata lumea vorbea), mi-a raspuns “daca te mai rastesti la mine, iti fut doua de nu te vezi!”, de fata cu colegii mei. nu suport smecheriile astea de cacat si impresiile pe care vrea toata lumea sa le faca. nici chestiile pe care “prietenii” le vorbesc despre mine. nici momentele in care “prietenii” nu ma suporta neavand motiv. nici zilele in care “prietenii” cred ca le-am facut ceva.

eu oricum nu regret nimic din ce fac, n-o sa ma schimb pentru nimeni, viata merge inainte pentru mine si n-o sa renunt la chestiile care ma fac fericit. urez tuturor o viata frumoasa ca a mea.

si desi nu imi plac happy endurile, va las un link de profil al unei persoane foarte reduse, care, desi arata ca o marmota, doreste sa-si puna formele in valoare pe magnificul facebook: click.

(post scris in stare de semi ebrietate)

Edy

6 Responses to “pupincurism, facebook, eu”


  1. 1 Hanny-Bunny 16 November 2010 at 16:06

    Hai că mi-a fost dor să văd un post de la tine.
    Cât despre pseudo-prietenii tăi care te echitează, am doar un singur sfat: fă-le o invitaţie în origini :D.
    Poate sunt prea dură, dar, pe mine chiar m-ar seca să mi se întâmple ce ţi se întâmplă ţie. Eh, în fine.

    Baftă multă,
    Şi griji de tine >:D<

  2. 2 music0love 16 November 2010 at 19:50

    Nu stiam ca te-a deranjat ce ti-am zis,asta e parerea mea si mi-ai explicat pe drum ce si cum,nu inteleg de ce trebuia sa spui si aici … :-??

  3. 3 Edy 16 November 2010 at 20:12

    nu m-a deranjat. n-am scris postul pentru tine, ci mai mult pt mine. 😀 anyway, citeste PSul. :))

  4. 4 music0love 17 November 2010 at 06:55

    credeam ca te-a deranjat si cacat…nevermind,daca te-a deranjat imi cer scuze . 😀

  5. 5 Andreea 30 December 2010 at 00:51

    la mine nu merge liku ala :(.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2010
M T W T F S S
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

zeList

statistici

  • 63,751 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


