Impresii.

Presupun ca  toti  v-ati  dat  seama ca o sa  scriu impresii despre  balul bobocilor 2010.Deci  in  primul  rand  felicitarile  mele  organizatorilor si  in  al  doilea  rand  pupici  pentru  Miss  boboc,o sa  fiu  nesimtita  si  o  sa  zic  ca  doar  ea  ma  intereseaza  din toata  competitia deoarece  e  singura  cu  care  am  o  relatie  de  prietenie  destul  de  stransa,  cu  restu’  …  abia  daca  vorbesc. Acum ca  am  zis ce  era  important urmeaza  sa-mi  dau  cu  parerea  despre  public, competitie,rezultat final  si  petrecerea de  dupa.

1) Publicul. De  cacat  in  mare  parte,nimeni  nu  dansa,nimeni  nu  facea  galerie  niciunui  concurent(cu exceptia  noastra  care  am  scandat “Andra!”  toata  seara),nimeni  nu  parea ca se  simte  bine,toti  erau  crispati cu  zambete  talambe,care  mai de  care  mai  impopotonat,asta  mi-a  placut…toti  voiau  sa  para  eleganti,pana  si  aia  veniti  in  trening,insa  stiti  cum  e…  eleganta  nu  sta  DOAR  in  haine.

2)Competitie  si  concurenti. Dupa  cum  toti  ne  asteptam  au  iesit  vorbe  cum  ca  vezi  doamne  Missu a  dat de  baut si  d’aia  a luat,ei  bine  ce  sa   zic,  ma  uimiti  inca  o  data  cu  inteligenta asta  si  cu  logica ,  toata  lumea  l-a  auzit  pe  Misster locul 8  cum  zicea  ca  da  de  baut, ca  face,  ca  drege si  dupa  cum  bine  stiti  n-a  luat  nici  panza  de  paianjen  de  pe  perete cu  tot  cu  bautura  lui,  daca  era  vorba de  luat  pe  bautura  va  asigur  ca  lua  Spaniolu’  si  miss  si  misster  la  cate a promis,dar  nu  a  fost  asa,in  fine  credeti  ce  vreti,d-aia  nu  avem  noi  Miss  in  gasca :)) .

3) Cu  rezultatul  final  sunt  perfect  de  acord.Atat.

4)Petrecerea de   dupa…faina,ca  orice  petrecere  cu  gasca,daca nu  era  Spaniolu’ care  printre  lacrimi  tipa  mai  tare  decat  boxele  clubului: “ati  reusit  ce  v-ati  propus” era  si  mai  bine,sincer.

Atat  am  avut  de  comentat  referitor  la  balul  de   anu’  asta. La  revederci! 🙂

5 Responses to “Impresii.”


  1. 1 .Cocutsa. 3 November 2010 at 20:26

    “in primul rand felicitarile mele organizatorilor”
    Multumim, multumim 😀
    Cat despre public, frate.. a dansat juriul si comitetul de organizare cat pentru toata lumea. Iar eu m-am distrat. Din punctul meu de vedere, asta e tot ce conteaza.
    PS: Sunt mai narcisista pe zi ce trece. Tot comentul e ceva in genul “eu, eu si iarasi eu”… :-“


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2010
M T W T F S S
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

zeList

statistici

  • 63,751 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


