Observatie.

Am  dat  o  tura  pe  bloguri azi  si  am  crezut  ca  micul  scandal,mica  cearta de pe  school  diary o  sa ma  deprime mi-am  zis…’ai  de  viata mea,iar  se  f*t  astia  in  gura,dar  sincer …spre  uimirea mea la  sfarsit,doar am  ras  putin  de felul  in  care  Alex a  inceput  :))si  cum  a  continuat. In  fine…nu  sunt  eu  de acord  cu  anumite  chestioare dar  asta  ramane  strict  problema mea insa  nu  asta  era  ideea ci voiam sa  zic  ca  din  postu’  ala  am  invatat  ca nu  tre  sa ma  implic  emotional  in  orice  iesire,orice  chestie  facuta  in  grup,defapt  nu  am  invatat ci  doar m-am  convins ca  ce am sesizat mai  de mult e foarte  adevarat…si  chiar  imi  place  ideea.Bine…chestia  asta  am  observat-o  si la  postu’  in  care  Alex  isi  plangea  de  mila  ca o  sa ramana  singur… si  chiar m-am  bucurat  ca pe  mine  nu  ma  deprima  ideea,e  pur  si  simplu  inevitabil asa  ca  de  ce  sa  plang  cand  pot  sa   construiesc  si  alte  legaturi?Si  cred  ca  sunt pe  drumul cel  bun sau  cel  putin  sper ca  asta  e  drumul cel  bun. Cred ca  usor,usor  o  sa renunt  la  chestiile  gen  blog in  grup,suc  in  grup,caca  in  grup…deci  dupa  parerea mea  nu  chiar  totul  se  face  in  grup,ce-i  drept  e  fun sa  faci  diferite  chestii  in  grup…da’  nu  e bine sa faci  chiar  totul,apar discutii care  genereaza  certuri,futeri de mame si  restu…adica  e  bine  sa  iesim,nu  se  putea  mai  bine …dar din  cand  in  cand  e  bine  sa  iesi  si  cu  alte  persoane,parerea mea,am zis.

0 Responses to “Observatie.”



  1. Leave a Comment

Leave a comment




scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other subscribers



arhiva

calendar

October 2010
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 64,307 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!