Parol

Am  energie,nu  stiu  de unde ca nu  am  dormit  bine,nu  am  avut  o  zi  usoara,probabil  de la  cea  de-a  3-a  cafea…as  face  sport,m-as  plimba  cu  bicicleta,cu  rolele,as alerga,as  tipa,as juca  rummy, nu  stiu  ce  vreau,defapt  vreau  orice,nimic  nu  ma  plictiseste si  asta-i de  bine dar nu  stiu  cat  ma  tine  toata  starea  asta…nu  cred  ca maine  la  inspectia  de  la mate  o  sa  am  tot dispozitia  asta,adica  sper  sa nu  o  am  ca   sa nu  fac  caterinca de  inspectori  si  sa ma  dea  profa  afara :)) ca  sincer  la  ce  dispozitie am sunt  in stare de  orice…trecand  peste,titlul e numele  melodiei  care  mi-a  bantuit  toata  saptamana si pe  care  am  sa  v-o  las  ca  sfarsit  de  post

0 Responses to “Parol”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

October 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


