Mornin’

Nu  am  mai  postat pentru  ca  n-am  avut  timp  intre petrecerile  de  weekend, scoala, meditatii, boyfriend si numeroasele  activitati  eco  din  viata  mea, nu-mi  ramane  timp nici  pentru  mine… de  exemplu  in  dimineata  asta  m-am  trezit  mai  obosita  decat  m-am  culcat,mi-am  facut  o  cafea  mare  si  am  dat  o  tura  p’aici  sa  nu  zica  lumea  ca  am  murit.  Well, va las  caci  trebuie  sa mai  fac  multe  lucruri  inainte  sa plec  la  scoala,apropo  de  scoala am  ceva  pentru  school diary,cred  ca o  sa postez cand  ma  intorc, sper sa  pot  sa  trec p’aici  zilnic  de  acum  incolo sau  daca nu ,cel  putin  o data  la  doua  zile…Paaaa 🙂

4 Responses to “Mornin’”


  1. 1 Kim 12 October 2010 at 15:52

    La mine e mai naspa, ma chinui sa dorm, nu pot, si dimineata ma trezesc GROAZNIC de obosita. Cum vine asta?:|

    • 2 Robert 12 October 2010 at 21:06

      Vine naspa iti zic eu…Bei cafea multa?Sau in cel mai rau caz este din cauza stresului(daca esti stresata de ceva anume) acum nu stiu mi-am dat cu parerea si eu 😀

      • 3 Kim 12 October 2010 at 22:43

        Pai de cand am inceput scoala fara 2-3 cafele pe zi nu pot sa-mi tin ochii deschisi si stresata .. always. 😐 Din motive penibile, bineinteles, legate de scoala :))

  2. 4 Lory. 13 October 2010 at 14:44

    si eu tot 2-3 cafele beau si ca si tine am probleme cu somnu’ e naspa…da’ m-am cam obisnuit asa… 😦


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

October 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


