Well…

Mi-am  exprimat ultima  dorinta?Defapt,nu  ultima, ci cea  mai  recena…well, vreu  un PC extraordinar de performant,atat de performant incat  sa mearga  sa  joci farmville ori  sa  postezi,sa  asculti  muzica  si  sa  stai  pe  mess in  acelasi  timp,aaa? Stiu ca  nu  s-a  inventat  asa  ceva,pt  ca  daca  s-ar  fi  fabricat  sigur  l-as   fi  avut  avand  in  vedere  ca  m-am  nascut  ca  sa   stiu  si sa  detin  totul despre  PC,viata  mea   e  actually o  componenta de  PC :)) . Bun,acum  ca  mi-am  exprimat  dorinta,nu-mi  ramane  nimic de  facut  decat sa   astept  pana  cand  mos  tata  s-o  decide  ca  a  ras  destul  de  mine  cu  PCul  asta :).

Gud nait.

1 Response to “Well…”


  1. 1 sleeplessme 1 October 2010 at 08:04

    Lol, esti sigura ca o sa gasesti asa ceva?
    Mai bine visezi la un Mac. Oricum mos’ tata o sa astepte sa te topesti in suferinta. Asa sunt toti… “Pe vremea mea, nu erau asa calculatoare. Urmatorul ti-l iei din baniit tai. Eu mi-am facut datoria!”


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2010
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


