m-am plictisit…

… m-am plictisit de viata. stiu, sunt tanar, pot avea orice-mi doresc, am prieteni, am iubita, am libertate, fumez, pot sa evadez din rutina in orice moment al zilei sau al noptii, dar toate lucrurile redevin la fel.

m-am plictisit de facebook, de toate joculetele care-mi umplu o parte din timp, m-am plictisit de filmele si serialele pe care le tot urmaresc, m-am plictisit de orice gen de muzica, m-am plictisit de toate chestiile online, m-am plictisit sa scriu cu majuscula, m-am plictisit de fac cam aceleasi chestii in fiecare zi.

m-am plictisit de persoanele care azi iti sunt prietene si maine, din nu stiu ce motiv, te fut in gura, m-am plictisit de oamenii pe care aveam impresia ca ii cunosc de o viata si intr-o saptamana se schimba si devin personajele pe care le tineam departe de anturaj, m-am plictisit sa aud numai chestii in plus si in acelasi timp m-am plictisit de chestiile interesante.

m-am plictisit sa ma gandesc in fiecare zi ca persoanele care inainte ma sunau ca aveau nevoie sa vorbeasca cu cineva nu ma mai suporta, ca unele persoane au o parere despre mine de care nu stiam.

m-am plictisit sa realizez ca ai mei colegi nu prea ma suporta si nu stiu de ce, ca evita sa avem vreo legatura in plus fata de cea normala, ca n-au venit la majoratul meu si la alte cateva din nustiuce motiv, ca o sa vina scoala si o sa fim super ok in fata, la septica, la o tema copiata, la vreo cearta cu un profesor, la un chiul si in rest sa nu ma suporte.

m-am plictisit de una din cele mai misto perioade ale vietii mele si nu inteleg de ce… e trista situatia.

Edy

21 Responses to “m-am plictisit…”


  1. 1 sleeplessme 7 September 2010 at 10:32

    Ai nevoie sa evadezi de rutina asta. Macar cateva zile. Sa schimbi, aerul, persoanele, programul si pur si simplu sa te relaxezi.
    Numai asa o sa-ti revii. Ai nevoie sa reflectezi putin la situatie.
    Si totul va fi bine. Trust me. Mi s-a intamplat.

  2. 2 music0love 7 September 2010 at 10:55

    poti sa schimbi intreaga situatie doar schimbandu-te ca persoana,caracter…adica ai doua optiuni, devii mai indiferent si asa te doare in pula de toti cei care nu te suporta,care-ti intorc spatele si chiar te doare in pula pana si ca te-ai plictisit :)). Sau…te implici atat de mult in orice cacat in asa fel incat sa ii impaci pe toti…dar varianta din urma e daunatoare psihicului,oricat te-ai stradui nimeni nu-ti ridica statuie ca te zbati,ca-ti calci pe suflet,ca-ti arunci origoliul la gunoi sau ca-ti sacrifici timpul liber…crede-ma,poate doar sa fii vro persoana fara asteptari…dar nu prea cred πŸ˜€ πŸ™‚

  3. 3 Edy 7 September 2010 at 14:45

    Hei… o persoana nu are cum sa se schimbe de pe-o zi pe alta, sa zica “de azi nu ma mai intereseaza” si chiar asa sa fie. Scuze, Cocutsa.

    Ce mai, sunt un trist.

  4. 4 music0love 7 September 2010 at 15:19

    :)) nimeni nu zicea ca totul trebuie sa se intample de pe o zi pe alta

  5. 5 Cocutsa Em. 7 September 2010 at 20:06

    Hai mai da-o-n pula mea de treaba ca esti chiar amuzant πŸ˜†
    In momentul in care vei vorbi cu mine, sa stii in cat timp si de ce m-am “schimbat” atunci sa ai tupeul sa ma judeci.
    Si mai incetati dracu’ o data cu subiectu’, ca m-am plictisit eu sa tot vorbiti voi de mine.
    Macar de ati face-o in calitate de prieteni :-j

    • 6 Edy 8 September 2010 at 01:39

      Nu am vorbit despre tine. I-am raspuns lu’ Lory si apoi mi s-a parut ca tu ai facut in acel fel, de-aia am zis scuze, nu eram ironic.

      Daca tot nu te intereseaza de nimeni si nimic, macar fa sa para asa si nu mai presupune ca vorbim de tine. Eu nu prea vorbesc de tine. O sa intelegi cand o sa mai cresti putin si o sa crezi si tu (la fel ca mine) ca chestia cu “I don’t give a fuck” e un cacat, nu stiu ce te-a apucat.

      N-am nevoie de alte commenturi, zi-mi la telefon. Haha.

  6. 7 sleeplessme 7 September 2010 at 21:01

    ma, mie-mi place cum gandeste lori. Tre’ sa ne vedem odata la un pahar de vin sa discutam despre viata, ca prea ne intelegem.

    Share the love! ❀

  7. 8 sleeplessme 7 September 2010 at 22:08

    Eu nu cred ca-l cunosc pe Edy atat de bine ca voi dar din cate am aflat despre el pana acum am inteles ca desi nu o arata, este o persoana destul de afectiva, care pune suflet in orice relatie, de orice gen, chiar daca e de cacat sau nu. Si nu poate da cu picioru’, de problema de sentimente investite in persoanele care probabil il dezamagesc. Multa lume il judeca gresit. Ma crezi ca majoritatea oamenilor mi-au spus ca e infumurat & stuff? Nu e asa. E doar o fata pe care o afiseaza, neintentionat. Iar lumea o percepe gresit. Si nu poate sa se schimbe doar ca sa nu o mai perceapa astel. E un baiat extraordinar doar ca nu stie sa-si etaleze calitatea asta sau pur si simplu nu mai vrea, nu mai incearca si “the peoples” il inteleg gresit. Si sa fiu sincera, il cred ca i s-a acrit. Chiar il cred. πŸ˜›
    Imi cer scuze pentru momentul Barry White de mai sus dar unele lucruri trebuiesc spuse. Sper ca am inteles corect situatia si ca n-am comentat fara sens. De fapt, sper ca nu sunt beata… M-am distrat cu un Tuborg Tropical mai devreme. Well, nu doar unul.

    ❀

    • 9 music0love 8 September 2010 at 10:26

      :)) faine gusturi,tuborg tropical, asa am inceput si eu…cu redd’s :)) si acum ies cu prietenul si beau bere la halba :))

      • 10 sleeplessme 8 September 2010 at 10:43

        :)) Bun asa. Inseamna ca sunteti apropiati. Macar face cinste?
        Culmea e ca prima oara cand am gustat TT-ul mi s-a parut naspa. Dupa aia am mai luat o gura si a inceput sa devina interesant.
        Acum sunt dependenta. Stii ce? Cred ca o sa cobor pan’ la market!

  8. 11 music0love 8 September 2010 at 11:18

    da,suntem desul de apropiati si partea funny e ca eu beau bere la halba iar el bea gin tonic ca o lady ce e :))

  9. 12 sleeplessme 8 September 2010 at 11:37

    Clasic. Bine ca nu bea Campari Orange, ca era prea de tot. Ar fi fost un semnal de alarma! :))

  10. 13 music0love 8 September 2010 at 11:42

    mda :)) mai ales ca mie una nu-mi place campariul, asa la un gin poate il insotesc :))

  11. 14 sleeplessme 8 September 2010 at 11:50

    Sa vezi ce ne injura Edy ca vorbim despre bautura si ‘simtem bine’ la postul lui emo. :)) Ii stricam dispozitia trista.

  12. 16 sleeplessme 8 September 2010 at 12:19

    Ati primit un premiu de la mine. Check out my blog.

  13. 17 Andra 11 September 2010 at 15:59

    Haha. :)) Imi pare rau ca nu l-am citit mai devreme.
    Si imi pare rau sa spun asta, Edy, dar cred ca desi umblu cu tine de atata timp nu am ajuns sa te cunosc indeajuns de bine ca sa pot… Aiurea sentiment.

  14. 18 Edy 11 September 2010 at 16:54

    ca sa poti… ce!?

  15. 19 Andra 11 September 2010 at 17:22

    Ca sa te pot descrie. Cred. πŸ˜€

  16. 20 Edy 11 September 2010 at 18:08

    aaha, am inteles. si de ce iti pare rau sa-mi spui? nu e nimic urat / trist / ofensator.

  17. 21 Cata 12 September 2010 at 22:32

    Imi pare rau ca nu am citit postul mai devreme. Si imi pare rau ca nu te-am inteles cum ar fi trebuit. Poate aveai alte asteptari de la mine. Scuze!


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

September 2010
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


