am nneeettt!!1!!!11!sin90!!

“Foarte tare, am observat asta (:|”

Mi-a imprumutat Laur modemul lui Zapp si de cand o sa mi-l ceara pana cand o sa ajung la Calarasi o sa lipsesc. Iar. In perioada asta am citit fiecare blog in parte, cine a mai aparut interesant, cine a mai murit, cine se mai lauda, etc… sper ca n-am ratat nimic. Am citit stirile de pe eRepublik, sunt la curent cu tot, am train – workul aproape zilnic si abia astept sa apara v2. Pe FarmVille nu prea am mai stat decat o data pe zi cand recoltam – sapam – plantam, deci Azmurica, in caz ca te intrebi de ce nu te uiti de jos la mine, asta e raspunsul – nu am avut timp/net.

Urez bun venit vechilor si noilor bloggeri ce scriu pe blogul de vacanta Summer Diary. Imi place ideea si mai ales headerul.

Si daca tot v-am dat raportul, sa comentez despre cel mai recent eveniment de povestit, majoratul lui Dany. Mi-a placut mult, mai ales vinul si felul in care a amenajat. Pentru cei care nu au fost, a aranjat scaune pe gazon – are o curte maricica si a colorat tot spatiul cu lumini de discoteca (nu stiu cum se numesc) verzi si rosii. A avut masa gen bufet suedez si o piscina langa tot locul ala. A fost genul de petrecere din filmele americane cu adolescenti. Am inteles ca majoritatii a placut so good game, Dany. Am avut tot felul de melodii, desi unele chiar mi-au lipsit in seara aia. Per total a iesit frumos, cred ca mi-a placut mai mult decat la mine pentru ca am fost mult mai liber. Anyway, happy 18.

Recomand Jeux d’enfants si sezonul 7 din One Tree Hill. Un film si-un serial care sunt de vazut in vara asta. La altceva nu m-am uitat pentru ca aveam episoade lipsa si, neavand net, nu am avut cum sa fac rost de ele. Mi-am facut acum plinul si abia astept sa plec de aici sa bag un episod din LOST, V sau FlashForward. Asta dupa ce vad daca e ferma in regula, so… see you around! ๐Ÿ˜›

Edit: Apropo de ferma, am gasit unele foarte tari: 1, 2, 3, 4, 5.

Edy

3 Responses to “am nneeettt!!1!!!11!sin90!!”


  1. 1 sleeplessme 22 June 2010 at 00:50

    Imi place la nebunie ferma 3. Geniala ideea cu Pac-Man! ๐Ÿ˜€
    Welcome back!

  2. 3 StrangeTheories 24 June 2010 at 19:55

    Eu sunt in beta la V2. Daca vrei contul sa te joci putin, spune-mi pe mess ๐Ÿ˜€


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


