Summer

Ca orice alt copil aflat in toiul adolescentei,ador vara,e  anotimpul meu preferat.Activitatile de vara sunt fascinante pentru mine,avand in vedere ca in general nu-mi place  sportul,adica sa nu fiu inteleasa gresit…nu-mi place  efortul fizic,dar vara pe caldura merge asa catre seara sau la inceputul zilei(imi plac extremele), sa inoti putin,putin mai mult eventual… : x,vreau la mare tin sa mentionez asta,deci vreau, chiar vreau.

Trecand peste  activitatile placute din perioada asta,   eu  spre deosebire de  altii nu ma bucur atat de ultima  saptamana de  scoala, pot spune ca nu ma bucur deloc, nu prea a am  dat pe la  scoala tot semestrul ceea ce face din ultima mea saptamana o cursa  contra  cronomentru pentru impuscarea notelor si incheierea  situatiilor…numai cand ma gandesc…bleah, da’ trec eu peste, doar sunt o  supergirl 🙂 si pot orice, aproape orice,cred. Dar pana  luni cand incepe  cosmarul…. pot sa miros vara desi practic pentru mine, incepe  peste o  saptamana 🙂

1 Response to “Summer”


  1. 1 sleeplessme 7 June 2010 at 16:09

    Nu ne facem probleme ca o sa treci cu brio! >:D<
    Oricum, notele nu reflecta ce stii, important e sa stii tu ca stii… Lol, fac chestia asta sa sune mai complicata decat este! 😛

    IT'S SUMMER TIMEEE! PARCA MIROS MAREA… Frate, o sa fac o criza…


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


