bored to death

E cea mai nasoala chestie cand te plictisesti de viatza. Si faci lucruri de cacat, cum ar fi rearanjarea decoratiilor pe farmville in cel mai de cacat mod posibil, care iti dau o stare d e  c a c a t.

Nu am timp sa fac nimic. Nu am timp sa ma duc la ore, n-am timp sa citesc, n-am timp sa stau la pc, n-am destul timp sa stau afara, n-am timp sa fac scoala de soferi, n-am timp sa imi tin promisiunile, n-am timp sa ma uit la vreun serial. Si nu stiu de ce, ca defapt nu fac nimic. Nu fac nimic constructiv si creativ, vorba unei prietene. M-am plictisit de acelasi program in fiecare zi, condimentat cu vreo chestie misto, care devine la randul ei obisnuinta. Ma omoara rutina.

Aceiasi prosti care se pupa-n cur pe care i-as omori, aceleasi fetze in fiecare zi. Cu stari de cacat (ca mine) de cele mai multe ori. A, nici sa cant la chitara nu am timp, normal, sa imi scriu in agenda, poate gasesc vreun loc liber! Daca m-as apuca sa scriu ce fac in fiecare zi, as scrie “nimic, nimic, aa…. NIMIC!”, e nasol.

E bine ca sunt in fiecare zi cateva ore in care ma refugiez la fast, unde jucam septica sau rummy la o tigara. Aaa, da, m-am saturat sa mi se fumeze tigarile. Am ajuns sa iau minim 2 pachete pe zi. Pana acum nicio problema, dar nu apuc sa fumez nici macar 1 pachet. Iesi la colt la tigara si se gaseste unul/una care sa ceara. Ce sa faci, ti-e mila de el/ea si ii dai. Ajungi la fast si cineva care tocmai a terminat de mancat iti cere o tigara. Ti se face mila, iar, si ii dai. N-ai cum sa zici “are la magazin”. Iesi cu tovarasii si n-ai cum sa pui pachetul in buzunar, dupa aia or sa zica ca esti bulangiu si zgarcit. Si daca ar fi doar una frate, ar fi prea bine. Dar s-au invatat si imi fumeaza tigarile ca pe ale lor. Si eu sunt fraier rau. Nu am firma de facut bani si nici tigari, as vrea eu. Cel mai nasol e ca chestia cu luatul tigarilor de la altii e ceva normal. Si eu mai iau o tigara, doua, de la altii dar doar de la cei carora le-am dat prea mult sau cei in fatza carora stiu ca o sa ma revansez. Si nu ma intind, frate. Esti fumator, fumezi. Nu mai ai tigari, nu mai fumezi. Redu-le, nu sunt altii obligati sa-ti cumpere tigari ca sa te simti tu bine. Poate sunt prea simtiti sa-ti spuna… pula mea gen. Ganditi-va ca vine cineva la voi si va mananca juma’ de frigider. E acelasi lucru.

O sa ma reintorc la ferma si o sa vad ce fac cu alea, imi vine sa le vand si sa nu mai fac nimic cand le vad asa. Ma streseaza rau, dar na, m-a mancat sa le aranjez pe acolo ca sa am mai mult loc de plantat. De parca ma incalzeste cu ceva daca am mai multe patratele decat Azmu. O sa le sterg si o sa imi fac un sfert din lot plin cu decoratii, case, etc si restul cu plante. Un’, doi, trei, la perete stai. 😀 Apoi o sa ies pe afara. Ma plictisesc in casa, nu ca am ceva de facut.

Am schimbat si tema, asta o sa ramana mereu. Cum ziceam, m-am plictisit de viatza. Voi nu?

Edy

3 Responses to “bored to death”


  1. 1 sleeplessme 4 June 2010 at 19:48

    Asa. Ma bucur ca ai schimbat tema 😀 E mult mai “pe sufletul nostru” decat cea de ieri.
    Incearca sa faci o baie luuuunga, sau sa iti pui castile in urechi si sa te uiti la perete. La mine merge, desi nu e nimic “constructiv si creativ” in ceea ce fac. Eh, nu e cam niciodata.

  2. 2 Cocutsa 4 June 2010 at 20:54

    Da, deci m-a bufnit rasul ingrozitor cand ti-am citit postul. Ma rog, chestia cu plictiseala in orice caz. Cand citeam ma simteam de parca as fi scris eu, nu tu. Iar “entertain me” e ceea ce ii zic constant lui Andreuts zilele astea 😆
    Ce pot sa zic, welcome in the club. Sper sa ne treaca repede starea asta >:D< Until then, you know my number 😛


  1. 1 Bored/Boring, gen. « Bag Ladies Trackback on 4 June 2010 at 21:41

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


