recunoaste-te! part 6

Ca tot se inmultesc oamenii penibili prin zona, ma gandeam sa reiau seria “recunoaste-te!”. Si acum, ca am gasit persoana potrivita, e perfect. There you go:

<< M-am nascut interesanta. Nu e vina mea ca sunt perfecta asa ca ar fi cazul sa va maturizati. In viata, treci prin foarte multe chestii iar fiecare zi de existenta e o noua lectie. Ar trebui sa va vina mintea la cap si sa va dati si voi seama ca trebuie sa ma invidiati.

Ca si voi toti (la un loc), sunt si eu o persoana si imi e greu sa aud toate curvele si toti poponarii cum ma vorbesc si imi rad in fatza. Eu le dau replici (virtual, normal, GOT A LIVE!), dar ei nimic. Adica VOI, nimic. Ar trebui sa va vedeti de ale voastre si sa nu va bagati in viata mea. Stiu ca e interesanta, tocmai de aia va invit doar sa o admirati si sa va tineti interesul departe de universul meu.

Am avut o copilarie si o adolescentza frumoasa. Tin minte ca in generala ma imbracam intr-o culoare si nu uitam sa imi iau si un pix asortat. Tocmai de aceea ieseam pe hol la calorifer in fiecare pauza, sa luati exemplu, ca habar n-aveti sa va imbracati & co. *smile*

O, dar vaaai, mi-am adus aminte de prima mea iubire. Un baiat blondin pe un cal alb (o dau in altele cu calul alb). Bine-nteles, n-a fost de nasul meu, era un cacat. Numai expirate stateau cu el. Aveam grija sa imi amintesc de asta in fiecare pauza, like as you sawn.

In clasa a 8a am fost senzatia judetului. Nu ca acum n-as fi, dar atunci a fost momentul meu de glorie. Am inceput sa inventez ca nu mai sunt virgina. Eram cel putin Andreea Balan (era goth pe vremea aia). Toti se uitau la mine si habar n-aveau (they are then stupids, of course) ca ii minteam in fatza. Ma jucam cu ei ca cu niste jucarii.

Apoi, am aflat ce e prietenia adevarata. Puteam sa zic ca sunt sora cu respectivele persoane. Prima oara… defapt stai, nu vorbesc de prima oara pentru ca erau 2 curve care erau prietene pe interes. Nu le-a mers cu mine. A doua oara… pfff, iar, frate? O ratata, bine-nteles ca nici ei nu i-a mers. A treia oara am intrat intr-un grup. BEST FRIENDS FOREVER!!! Twos Trees soul in the one bodys, nu alta! Puteam sa plang pe umarul lor, ieseam ca fetele si ne iubeam in fiecare comment, ma simteam implinita. Asta pana maturitatea din mine s-a trezit si mi-am dat seama ca erau doua proaste, curve, doua curci care se imbraca in pijamale! Nu le-a mers nici lor! Am inceput sa rad de ele pe mess si pe hi5 (asta pentru ca eu am o viatza, nu ca ele), asta merita. Sunt un suflet de demon cu chip de inger, mwhahah! Ce credeau ele, ca gata, sunt interesante daca se afiseaza cu cineva ca mine? Le-a aratat mama de ce e in stare. *devil smile*

Daca tot sunt mai ceva ca Hannah Montana pentru toata lumea (sau aproape… vorba aia, there is peoples and peoples), am facut si un set de reguli… porunci… facts… etc. *smile*

1. Exista doua tipuri de femei pe lumea asta. Curvele & proastele si eu.
2. Daca ma saluta cineva e pupincurist retardat, daca eu salut pe cineva, inseamna ca las loc de “buna ziua!”, ca o persoana matura, sociabila si inteligenta ce sunt.
3. Daca exista vreun loc unde nu mi-am bagat nasul, acesta trebuie sa fie bagat. Don’t matters why that.
4. Toti gresiti.
5. Exista fumat fara tras in piept – din asta chiar te poti sinucide.
6. Lumea trebuie sa ma plagieze.
6.1. Victoria Beckham s-a tuns ca mine.
6.2. Daca port ceva mai indraznet, o fac pentru ca ma prinde si pentru ca am ce arata, nu ca sa poarte a doua zi tot liceul, nesimtit-elor!!!

Va pupa mama! *smile* >>

Textul de mai sus este un pamflet. Orice urma de ironie este absolut intentionata.

Edy

6 Responses to “recunoaste-te! part 6”


  1. 1 Cocutsa 3 June 2010 at 12:03

    Nu e partea a 6-a. E continuarea partii 90210, actually 😀
    Ma calca pe nervi o chestie la postul tau, dar hai.
    Foarte misto scris, btw.

  2. 2 Andreuts 3 June 2010 at 14:32

    La faza cu pijamalele,chiar nu pot sa te contrazic :))

  3. 3 Butterfly effect 4 June 2010 at 19:36

    O nelamurire: in cazul de fata, tie iti place prea mult cifra 2 sau ea te place prea mult pe tine? ;))

  4. 5 Butterfly effect 5 June 2010 at 12:15

    Ma refeream la data si, in special, ora la care a aparut postul. :))

  5. 6 unul din doi 5 June 2010 at 12:28

    Aa, n-am remarcat. 😀 2 iunie 22:22. Misto. 😀

    Edy


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


