eurovision song contest 2011 – berlin, germany

Dupa un weekend in care m-am simtit foarte bine, am dormit 15 ore. Asa ca faptul ca m-am odihnit intrece dispozitia cauzata de locul 7 al Armeniei la Eurovision.

Toata lumea zice ca punctajul se acorda in functie de legaturile geopolitice dintre tari. Toata lumea insemnand de la prieteni pana la oameni importanti, chiar unii participanti la Eurovision, gen babeta de Nico, care nu poate face nimic interesant, intorcandu-se acasa cu ultimul loc si ca sa se scoata, o baga pe-asta. Si de acum voteaza si juriul in fiecare tara, iar parerea lor e intarita de asta.

Nu comentez nimic, e parerea lor. Va intreb un singur lucru: Daca e asa cum spuneti, de ce nu castiga aceeasi tara in fiecare an?

Acum ca tot sunt odihnit, am cafeaua si tigarile langa mine, am chef sa scriu despre fiecare piesa din top 15.

Locul 15 – Spania – 68p.

Mi-au placut mult showul, cu oamenii – jucarie si vocea lui. Din pacate a intrat un ratat pe scena cand canta pentru prima data (n-am prins faza dar am vazut pe youtube) si asta a scazut din calitate. Click – min 1:10.

Locul 14 – Israel – 71p.

A fost melodia mea preferata de la ESC10 si ma cam intristeaza locul pe care l-a obtinut. Din fericire, a primit toate premiile “Marcel Bezencon” (care reprezinta premiile pentru voturile jurnalistilor, compozitorilor si ale comentatorilor), fiind un record. Click. Voce, melodie misto, atmosfera. Bravo lui.

Locul 13 – Serbia – 72p.

A fost melodia “sarea-n bucate” la concurs. Fara ea si alte cateva, ar fi crescut numarul persoanelor emo din Europa. Nu mi-a placut prezentarea lui (adica fatza si freza lui), in rest coregrafia, vocea lui si jocul de lumini da. Nu stiu daca merita mai mult fatza de celelalte, dar mi-a placut.

Locul 12 – Franta – 82p.

Pentru mine, melodia asta intra in oala cu Regatul Unit, Belarus, Grecia si Rusia – n-au avut ce cauta, trebuiau sa ramana acasa. Nu comentez.

Locul 11 – Rusia – 90p.

Cam muult, cam mult.

Locul 10 – Ucraina – 108p.

Melodie rock, foarte misto. Tipa de nota 10, te indragostesti cum o vezi, joc de lumini misto, atmosfera, iar, de nota 10. Merita mai mult.

Locul 9 – Georgia – 136p.

N-a fost rock, iar la celelalte ar fi trebuit sa dau copy paste de mai sus.

Locul 8 – Grecia – 140p.

Nu stiu de unde au venit atatea puncte, banuiesc ca grecii sunt foarte raspanditi. Altfel nu-mi explic.

Locul 7 – Armenia – 141p.

Dupa ce ca a castigat Germania, faptul ca Armenia a iesit pe locul 7 a fost bomboana de pe coliva. Melodia asta mi-a placut de cand am ascultat-o prima data si pentru faptul ca a luat locul 7 am gasit urmatoarea explicatie: Melodia a aparut de mult timp, domnisoara Eva a avut multe “excursii” pt promovare, toata lumea a aflat de melodia “Apricot Stone” imediat, iar pana la Eurovision s-a plictisit de ea, alte melodii parand mai interesante. πŸ˜€ Si nici n-a prea cantat bine live, but remember Lordi (ESC06) & Verka Serduchka (ESC07) cu locurile 1 si 2.

Locul 6 – Belgia – 143p.

Mi-a placut mult. “Just me and my guitar” e o melodie reprezentativa a Eurovisionului de anul asta. Voce, chitara, atmosfera. Locul 6 e potrivit insa.

Locul 5 – Azerbaijan – 145p.

Si asta mi-a placut de cand am ascultat-o prima data si am presupus ca ia un loc mare. Era una din favorite, interpreta misto, melodie misto, show misto.

Locul 4 – Danemarca – 149p.

Asta este raspunsul la intrebarea “Daca fac un colaj din 3 piese care au avut succes si ma duc la Eurovision, reusesc?” Da, deci.

Locul 3 – Romania – 162p.

Imi pare bine de Romania. Interpretii au voce, au facut un show de toate zilele. Nu credeam ca o sa luam un loc asa mare, multe piese au fost mai misto (parerea mea). Ma bucur oricum, bravo lor. πŸ˜€

Locul 2 – Turcia – 170p.

Senzatia Eurovisionului – Turcia fara tarabane si dansuri din buric? Turcia rock, de data asta. Un show cu care au intrecut limitele si o melodie prea misto. Felicitari.

Locul 1 – Germania – 246p.

Tin minte ca melodia asta avea cateva milioane de vizualizari pe youtube dupa putin timp de la aparitie. Am crezut doar ca e foarte populara in Germania sau e de la faptul ca melodia e addictive. Toate topurile legate de vizualizari, cautari, etc o puneau pe Lena cu muult pe primul loc. Uite ca au avut dreptate. Parerea mea e ca melodia nu e de Eurovision. Nu are nimic special. Imi place doar de Lena. Si cum arata si prin faptul ca la 18 ani a reusit sa castige.

Ne auzim la anul, la Berlin! πŸ˜€

Edy

8 Responses to “eurovision song contest 2011 – berlin, germany”


  1. 1 sleeplessme 31 May 2010 at 16:15

    Intr-adevar, ‘Satelitle’ nu era piesa de Eurovision. Dar ce sa-i faci? Oricum, daca te uitai atent la cati oameni erau adunati in hambur si Dusseldorf in timpul concursului, o sa incepi sa crezi ca stiau deja ca or sa ia titlul. Dar sunt o tara civilizata si banuiesc ca pe asta s-au bazat cei care au votat: o tara pregatita pentru a gazdui un show mai bun anul viitor.
    Dezamagita de locul Armeniei, Moldovei si Serbiei. Meritau locuri mult mai bune. Franta a fost un SHIT in comparatie cu Serbia si tot a luat-o cu un loc. Nu mi se pare corect.

  2. 3 Cocutsa 31 May 2010 at 16:16

    I agree completely πŸ˜€ Of corz πŸ˜†

    Cat despre Lena, nu stiu cine a punctat, ca nu stiam ce imi place asa mult la ea. Accentul ma. Are un accent adorabil :X Si trecand peste faptul ca nu sunt de acord cu tara castigatoare, anul viitor: Berlin. Genial πŸ˜€

  3. 4 andreuts30 31 May 2010 at 18:20

    Cum am mai zis,preferatii mei au fost cei din Turcia.:X
    Mi-a placut si melodia Germaniei,dar nu atat de tare incat sa cred ca va obtine locul I.

  4. 5 unul din doi 2 June 2010 at 10:08

    Edvard, ziceai in text ca tu credeai ca melodia nemtilor e populara in Germania si bla bla bla dar din ce am citit eu cica e chiar invers, nemtii nu erau deloc de acord cu melodia care ii reprezenta la ESC, gen noi anu’ trecut… πŸ™‚

  5. 7 unul din doi 2 June 2010 at 11:37

    adevarat =)), da’ nu toti romanii nu sunt de acord cu Otv-ul, sunt si tate d’alea cu seminte intre dinti care ar vrea sa vada din nou serialul Elodia si care urmaresc orice cacat in exclusivitate,in direct si in reluare numai la Otv :))
    Lory.


  1. 1 Altium does ESC07 | PCB Electronics Designing Trackback on 19 June 2010 at 03:54

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

May 2010
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


