Activitati de weekend.

Ma gandeam sa povestesc nedetaliat ce  am facut weekendul asta, zic  nedetaliat pt am facut multe si nu-mi place sa  scriu romane.Sa incepem cu vineri. Ne-am mancat …pe unde  ne-a mancat  si am plecat la Radu-Voda, satu pizdii…toata lumea  vorbea  de posta  din Radu Voda  la gen…”Hai la  Starbucks”, e un cacat frate, e o darapanatura,o  cladire in paragina,  sprijinita de cate doi araci la  colturi, cu  balega pe  aleea  din fata si cladirea  nu e numai posta….e bar, biblioteca si camin cultural…sau ceva  de genu’ … sa ma intelegeti, e un cmplex turistic =)) . Sa nu uitam decoru’ pitoresc cu  animale cu  creasta galbena,tricouri mulate cu paiete si telefon de valoarea  cocioabei in care  stau, sau mai chiar  scump… La un moment dat …dupa ce ma  abtin,ma  abtin,ma  abtin sa nu rad  de ei,nu mai pot…si  scap un hohot mic, o caterinca…ma intelegi era  sa ne-o luam, ca  sa ma  exprim asa.

A inceput ploaia, ploua  ca  dracu’….cu tunete,fulgere, tot  tacamu’…deci am plecat in Lehliu, peisaj divin.Nu  am vazut Lehliu mai frumos niciodata, indiferet de unghiul din care l-am privit pana  acum, adica  din sant,boscheti,de  dupa un geam…etc.( o sa pun o pza, e  splendid.ma jur)in rest,plictiseala.

Sambata. Somn, destul de mult, telenovele pe zi, bla bla-uri…seara program de voie, ca in  fiecare  sfarsit de  sptamana, nu dau detalii… pot sa  zic  doar ca nu m-a lasat memoria, stiu tot ce  am facut, da’ nu e  de  scris  aici…:)

Duminica: cafea la  Edy. Cterinca  d-aia de om obosit,rupt de obseala  defapt. Jucat carti, ras,glumit… a fost asa o  amestecatura de plctiseala cu caterinca,glume,cafea,tigari si  arsu’  saltelei…nu,nu ati citit prost.Da, i-am  ars  salteaua. Da,eu. :)) Ca reactie…am ras  o ora dupa…cand ma uitam la gura de  dimensiunea  degetului mare de la mana , si inca rad.

Si asta mi-a  fost weekendul. Noapte buna 🙂

6 Responses to “Activitati de weekend.”


  1. 1 Mentosane 10 May 2010 at 13:37

    Superba poza 😐

    Cosmina

  2. 2 unul din doi 10 May 2010 at 13:42

    Da, chiar e. 😀 E by me. :>

    Edy

  3. 5 Andreuts 10 May 2010 at 20:48

    Apreciez ca nu ai dat multe detalii despre seara de sambata :))))
    Impartim aceeasi celula daca e ceva >:D<


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

May 2010
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


