my top 15 ESC

1. Armenia (new version) – Melodia te prinde. E de Eurovision. De la inceputul cu intrumentu’ ala (am un lapsus), pana la sfarsitul mai “dur” decat restul melodiei. Am mai pus si faptul ca Armenia e un magnet de voturi so… we have a winner.

2. Israel – Ascultata de la inceput pana la sfarsit, mi-a placut mult. In special ultimul sfert din melodie. E pusa pe locu’ 2 mai mult pt ca e melodia mea preferata, dar sa speram ca asa va fi si in finala.

3. Serbia – Folclor (fff apreciat la Eurovision), melodie dansabila, care te prinde, voce misto. Din ce mai stiu eu sarba (j/k), versurile sunt de copii. Ceva de genu’ “Nu o data, nu de doua ori, ci saruta-ma de trei ori, Belgrad, Belgrad!”. Mie imi place mult, oricum. Locul 3.

4. Azerbaijan – E a 3a oara cand Azerbaijanul participa la Eurovision si pana acum s-au descurcat foarte bine. Si-au ales o melodie misto si de data asta, bravo lor. Mentionez ca daca nu apareau probleme la selectia nationala si castiga melodia asta, castigau sigur si Eurovisionul.

5. Slovacia – In fiecare an gasesc cate o melodie specifica Eurovisionului, adica… facuta dupa niste reguli (am eu o chestie): 2007 – Macedonia, 2008 – Grecia, 2009 – Norvegia. Anul asta e Slovacia. Rezultat bun.

6. Finlanda – Melodia te prinde, spectacol frumos banuiesc. Melodie de betie, vorba lu’ Lory. Se vede ca sunt compatrioti cu cei de la Loituma. πŸ˜€ Locul 6.

7. Spania – Un vals frumos, voce puternica, cantaret hazliu (conteaza mult asta la ESC). Locul 7 cu indulgenta. πŸ˜€

8. Cipru – Life looks better in spring. In sfarsit, o melodie misto pentru Cipru.

9. Belgia – It reminds me of One Tree Hill. Vocea, chitara, tot. πŸ˜€ Bravo lor.

10. Suedia – Nu-mi place melodia asta, dar ochii, vocea cantaretei si versurile melodiei ii vor asigura minim locul 10.

11. Germania – E super apreciata pe net. Multe comentarii, felicitari si (mai ales) vizualizari pe youtube. Poate datorita tipei. Am ascultat un cover dupa melodia asta si imi place mai mult.

12. Turcia – Fara dansuri din buric si instrumentale pentru Turcia. Rock on! πŸ˜€

13. Croatia – O balada care va atrage multi oameni. Locul 13.

14. Georgia – Voce misto. Melodie reusita. Locul 14.

15. Danemarca – Imi aminteste de Kelly Clarkson in 2002 la American Idon cu “In a moment like this”. Multe lumini, greatness, invincible. Chestiile astea atrag multi oameni.

Toate afirmatiile de mai sus reprezinta parerea mea. Nu e niciun top oficial, ci cum cred eu ca o sa arate top 15 la Eurovision 2010. πŸ˜€ Voi ce parere aveti despre Esc de anul asta?

Edy

7 Responses to “my top 15 ESC”


  1. 1 sleeplessme 17 April 2010 at 15:06

    Ce cred eo’?
    Cred ca prefer American Idol, sincer.

    Armenia castiga sigur, cu caisa lor. πŸ˜›

  2. 2 |Alex 17 April 2010 at 17:57

    Ala de la incput e flaut. Cred.

  3. 4 unul din doi 18 April 2010 at 11:01

    Eu cred ca Armenia are sanse.( egale cu ale Germaniei) πŸ™‚ totusi din peisaj lipseste Romanaia beibi…eu una i-as da un loc dragutz in primele 10…
    L.

  4. 5 someone 18 April 2010 at 11:51

    si melodia Moldovei e dragutza…si aia cu care ziceai tu ca putea castiga Azerbaijan e aceiasi cu asta-http://www.youtube.com/watch?v=B2SHo3-9WsE

  5. 7 sleeplessme 18 April 2010 at 20:26

    Vezi ca o fetita mi-a cerut numarul tau. Mi-a fost frica sa il dau. Imi aduce aminte de mireasa lui Chucky. :-S


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

April 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


