un mic anunt

Si-a facut Inna blog: Click.

Edy

27 Responses to “un mic anunt”


  1. 5 sleeplessme 10 April 2010 at 01:16

    Frate, ma omoara cu engleza ei!! πŸ˜€

  2. 6 Cocutsa 10 April 2010 at 01:31

    Can’t believe it either =)) Way to go, Eduard :))
    Bffs, lova ya, xoxo si ce mai vrei tu =)))

  3. 7 aundrea6 10 April 2010 at 01:34

    =))))))))))

  4. 8 aundrea6 10 April 2010 at 01:35

    mai mult de atat nu pot sa zic.nu pot sa ma opresc.:))))))

  5. 10 unul din doi 10 April 2010 at 10:07

    Daca as privi toata asta intr-un mod obiectiv as zice ca Edy si Cocutsa sunt rai iar Cosminei ii place sa se faca de ras. Strict.
    Insa nu pot sa privesc asta intr-un mod obiectiv asa ca n-am ce sa zic decat ca e penala =)).
    Lory.

  6. 11 christine 10 April 2010 at 10:08

    zdreanta asta ar trebui sa se spanzure…sa dispara…penalaaaaaa….dumnezeule, e jalnica.

  7. 12 christine 10 April 2010 at 10:08

    i am an international artist and I always want to be good!!!=))

  8. 14 Roxana 10 April 2010 at 14:10

    Creca s.a chinuit 1 zi sa invete scenariu =)))

  9. 15 Zapezel 10 April 2010 at 15:34

    Ia hai ma ca intru si eu in joc !

    Sa vedem cine-si bate p**a mai mult unul fata de celalalt :))) !

    Cosmina stie engleza mai bine decat stiti voi sa faceti caterinca :)) !

    Roxana vreau sa imi traduci tot de acolo sau macar sa scrii si tu SINGURA un post in engleza !
    Lory e aia care nu stie sa adauge un comentariu obiectiv :)) !
    Dupa cate vad eu Cocutsa e aia care e cam in limba dupa Eduardo !

    Si uite asa sa strang iar barfitorii pe un singur blog , la un singur post !

    Postul asta , poate chiar si blogul (daca mai are posturi asa proaste) e Fernando de la Caransebes !

    • 16 |Alex 10 April 2010 at 16:15

      Ok, sa vedem.
      Unu la mana : Cosmina stie engleza mai bine decat stiti voi sa faceti caterinca πŸ™‚ ) !

      Te contrazic, Cosmina nu stie nici macar romana pe cat stiu Edy si Lory sa faca caterinca, scuza-mi cacofonia. Engleza nu stie oricum, si asta nu e o rusine, doar ca nu trebuia sa isi faca blog in engleza.

      Roxana vreau sa imi traduci tot de acolo sau macar sa scrii si tu SINGURA un post in engleza !

      Nu stiu de ce te legi de ea, s-a referit ca Inna a stat 1 zi sa invete scenariul. Daca te ducea mintea, nu gaseai niciun scenariu nici aici, nici pe blogul Cosminei.

      Lory e aia care nu stie sa adauge un comentariu obiectiv πŸ™‚ ) !

      Nu te-as sfatui sa incerci sa demonstrezi asta.

      Dupa cate vad eu Cocutsa e aia care e cam in limba dupa Eduardo !

      Auzi ma, de prietenie ai auzit ? Nu, m-am prins. Cand cineva iti ia apararea sau te sustine intr-un anumit pdv, nu inseamna ‘ca e in limba dupa tine’ .

      Si uite asa sa strang iar barfitorii pe un singur blog , la un singur post !

      Unde e barfa ?

      Postul asta , poate chiar si blogul (daca mai are posturi asa proaste) e Fernando de la Caransebes !

      Postul asta, poate chiar si blogul asta, e mai bun decat toate posturile tale adunate si inmultite cu 100000.

      “Cius!”

  10. 17 Cocutsa 10 April 2010 at 17:21

    Zapezel, in primul rand se scrie Eduard, nu Eduardo.
    In al doilea, tu te bagi pentru ca?? Vai esti prieten cu Cosmina, tu-ti dai seama ce realizare? Daca ar fi sa ma iau dupa aspectul acesta, adica faptul ca te bagi pentru ea, la fel de bine as putea si eu sa spun ca esti mort dupa Cosmina.
    Lory ar putea fi obiectiva, insa nu vrea, stie prea bine situatia. Dar macar ea a recunoscut ca NU este πŸ˜€ Tu?
    Iar in ultimul rand, mie postul mi se pare genial. Pentru ca asa si e, de fapt. As I’ve said, way to go “Eduardo” :>

  11. 18 sleeplessme 10 April 2010 at 19:09

    Ati primit premiul ‘Sunshine’ de la mine. πŸ™‚

  12. 19 Bag Ladies 10 April 2010 at 21:24

    Ati primit premiul “Sunshine Award” de la noi, kids πŸ˜€

  13. 20 betbee 10 April 2010 at 23:01

    ati primit si de la mine premiul “sunshine” :d

  14. 21 zapezel 11 April 2010 at 07:57

    Alex , tu esti Iisuse? :))

    Nu poti sa-mi schimbi parerea deloc [-( , tot la acelasi c***t e

    Cocutsa

    Nu ma bag pentru nimeni , dar din cate stiu eu voi ati inceput cu Mentosaneee (adica blogul Cosminei) si acum sunteti mari critici si idealisti !
    Cocutsa , nu dintr-un aspect mi-am dat seama ca esti in limba dupa EDUARDO ( 3du5rd0 ), ci din mai multe :))) , citeste-ti toate comentariile de pe mentosaneee .

    “Lory ar putea fi obiectiva, insa nu vrea”
    e exact ca atunci cand spui ca ” Pot ridica 1000 de tone intr-un deget dar nu vreau ” :)))

    “Iar in ultimul rand, mie postul mi se pare genial. Pentru ca asa si e, de fapt.”

    Adu-mi argumente ca e un post genial sau cel putin o parere personala :)))

    Tie sau voua vi se pare genial postul asta pentru ca o ironizeaza pe Cosmina !

    “Incercati sa va dati importanti unul fata de celalalt, va simtiti mandrii de ceea ce ati creat dar cand o sa vedeti din alt spectru…mai e pana atunci ” <- e nasol !

    • 22 unul din doi 11 April 2010 at 13:32

      Bai omule, nu te cunosc, nu ma cunosti.Cred. De ce iti dai cu parerea? Inteleg ca esti prietenul Cosminei, dar ca un prieten adevarat ce se presupune ca esti sau ce pretinzi ca esti, nu trebuia sa ne dovedesti ca respectiva e atat de proasta incat are nevoie de tine sa o aperi. Daca ma insel sau nu ramane de vazut, desi in proportie de 80-90% m-am convins.
      Bun, zici ca domnisoara Cosmina stie engleza mai mult decat stim noi sa facem caterinca. Ha ha ha, tu si mai cine sustineti asta?Tu si ea? …Noi nu am sustinut niciodata ca stim sa facem caterinca, nu vad in asta o calitate sau ceva de genu’ ci doar pot sa-ti zic ca asta ni s-a spus, ca stim sa facem caterinca, asa cum eu iti spun ca stii sa te bagi acolo unde nu esti chemat ,acolo unde nimeni nu are nevoie de tine sau acolo unde nu-ti simte nimeni lipsa, ca in cazul de fata.Ma intelegi?
      Pe langa toate astea mai spui si ca eu nu sunt in stare sa imi formez o parere obiectiva .Crede-ma ca nu ma cunosti nici cat negru sub unghie si daca vreau pot sa fiu foarte obiectiva dar atata timp cat cat aici s-a deschis un subiect cu care nu sunt paralela, adica toti o cunoastem pe respectiva, nu vad de ce mi-as forma o parere obiectiva,cand lumea rade si glumeste eu sa vin sa zic:* O, dar nu! Statai putin, ce-i asta aici, ca o fii, ca o patii, ca ea e asa si pe dincolo defapt…etc*,cu ce scop?Si nu-mi vorbi tu mie de obiectivitate in cazul de fata.Nu esti in masura sa-mi vorbesti de nimic defapt …dar hai treaca de la mine.
      Si acum, ca de sfrasit, ai inteles ideea?
      Lory.

    • 23 |Alex 11 April 2010 at 14:37

      Zapezel, asa fac mai toti, dupa ce intra in casa ragaind bere si avand coji de seminte pe dinti, se dau Zei pe `enternet. Du-te sa dai zapada de pe lume.
      “cius, Iisus”

  15. 24 Cocutsa 11 April 2010 at 11:25

    Din comentariile de pe mentosaneee rezulta destul de clar ca sunt prietena cu Eduard. Ah, ma scuzi, Eduardo (zici ca-i actor de telenovele :)) ) Ma rog, te las sa crezi ce vrei, nu cred oricum ca as putea sa iti schimb parerea.
    Nu ai facut o comparatie buna in ceea ce o priveste pe Lory. E o mare diferenta. Dar cum spuneam, ea a recunoscut ca nu este obiectiva. Tu?
    Nu mi se pare genial pentru ca o ironizeaza pe Cosmina (desi si din aceasta cauza e), ci pentru ca are dreptate. Si pentru ca sunt perfect de acord cu el, doar ca mie nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva. Vezi tu, mi se pare genial atunci cand cineva e pe aceiasi lungime de unda ca si mine si gandeste la fel, din multe puncte de vedere. Iar in postul asta, Eduard asta face. Ai inteles acum?
    Si nu vad de ce ar fi Alex Iisus. Whateve’, eu tot nu inteleg de ce te bagi tu, dar fie, simte-te bine πŸ˜€

  16. 25 sleeplessme 31 August 2010 at 07:23

    Okay, sunt eu aia proasta sau 4 = A, nu 5?


  1. 1 Bag Ladies Trackback on 10 April 2010 at 01:50
  2. 2 Here we go again. « Bag Ladies Trackback on 24 August 2010 at 23:12

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

April 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


