M-am intors,defapt m-am intors de marti insa nu am avut chef timp sa postez mai nimic. Stiu ca am promis un post cu dulcegarii de Pasti/Paste, inca nu m-am lamurit :)) , dar am uitat, o sa il fac la anu’, promit. Voiam sa zic ca zilele in care am absentat, m-am plmbat, mult(bicaz,lacu’ rosu’,cheile bicazului si baraju hidroenergetic) si mi-am dat seama ca Romania este cu adevarat frumoasa,are multe chestii pe care unele tari nu le au, are deschidere la mare, are toate formele de relief,are o clima temperata,etc… insa nu are cine sa o administreze, cine sa-i faca propaganda, cine sa o intretina.Pacat. Trecand peste, voiam sa zic ca ma uit in continuare la gossip si imi pare din ce in ce mai al dracu’ serialu’, s-au incurcat toti cu toti, toata lumea se culca cu toata lumea,e o mare harababura…ce nu-mi place e ca s-au cuplat pe bune Dan si Serena, cu persoane diferite ceea ce mie nu-mi pica deloc bine, formau cuplul meu favorit, da’ asta e…ah, si  am uitat sa zic, ca desi in general imi plac persoanele nenorocite care fac aproape orice ca sa-si atinga scopul, ma-sa lu’ Chuck e prea de tot, nu o suport.

0 Responses to “”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

April 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


