ce facem azi??? nu stiu, depinde ce fac altii.

Ce viata trista trebuie sa ai sa te strofoci sa faci rau cuiva, mintind. Mintind si chinuindu-te sa intorci problema pe toate partile incat sa rezulte ca ai dreptate, ca ai fost luat/a la misto sau fraierit/a. Mai bine stai in banca ta si inghiti adevarul.

Desi am harul de a reusi sa schimb putin o parere sau sa fac oamenii sa creada ceva (pt putin timp), n-o sa incerc pentru ca eu nu traiesc in minciuna. Asa ca va zic… sa nu creada cineva de genul ca e sau are o viata interesanta, cand ea se bazeaza pe faptele celorlalti. Atat.

PS: Ii/Le rog pe cei/cele care vor un dialog despre chestia asta sa citeasca de 2 ori inainte sa deschida gura. Greu, stiu, e greu.

PS 2: Si nu uitati de Karma! πŸ˜†

Edy

4 Responses to “ce facem azi??? nu stiu, depinde ce fac altii.”


  1. 1 Cocutsa 8 March 2010 at 17:32

    Nu am citit de doua ori si totusi deschid gura πŸ˜†
    Titlul a fost destul pentru mine πŸ˜€ Nu, nu ma dau interesanta, dar cred ca am inteles ce vrei sa spui.
    Cat despre karma, sincer, mi se pare cea mai mare prostie, mai ceva ca cei care cred in coincidente.

    • 2 unul din doi 8 March 2010 at 18:19

      Nici eu nu cred in karma, dar suna cocalaresc “te tai daca mai faci d’astea”. πŸ˜€ Cat despre faza cu cititu de 2 ori, ma refeream la unele persoane care or sa se bage ca… πŸ˜›

      Edy

      • 3 Cocutsa 8 March 2010 at 19:48

        Deci nu eu. E bine sa nu fiu bagata in aceiasi categorie cu cei care se baga in seama cu japca [si asta suna cocalaresc :))]
        Apropo, imi place titlul. Si nota putin ironica din ps πŸ˜€

  2. 4 AmZis 11 March 2010 at 00:49

    ai perfecta dreptate πŸ™‚


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

March 2010
M T W T F S S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


