Lamurire.

Cineva mi-a spus mie mai acu’ ceva vreme ca imi place sa cred ca sunt directa, dar ca defapt nu sunt, ceva gen…esti falsa ,pupincurista bla-bla sia cu’ ca veni vorba, am cu cine? am de ce? sau am pentru cine sa fiu asa?Daca este nevoie sa  fiu, pot  sa fiu, dar numai in cazuri extreme. Pentru toata lumea o sa zic urmatoarele, daca esti de exemplu o curva proasta si toata lumea iti zice  asta insa eu nu ti-am zis pana acum, nu inseamna ca ma tem de tine sau ca mi-e rusine , inseamna ca in prostia ta esti nostima cateodata,ma amuzi,ma simt bine cu tine sau pur si simplu imi esti indifenta lucru care ma face sa nu-mi doresc sa te schimbi sau ceva de genu’ si nu ma deranjeaza ca pe deasupra mai esti si curva, nu, chiar deloc, nu sunt genul ala de persoana care are prejudecati de genu’…nu umblu cu X ca are reputatie proasta pentru ca nu ma intereseaza parerea celor din jur, ma intereseaza parerea celor care ma cunosc si-mi sunt destul de apropiati, restu’ ….sunt detalii,in opinia mea.Atat am avut de zis.

11 Responses to “Lamurire.”


  1. 1 lklk_klkl 4 March 2010 at 15:23

    si e vb. de raluca sau cine :))

  2. 2 Leusor 4 March 2010 at 16:04

    Aha deci tu cu Raluca umbli. Ai foto cu voi doua ?

    • 3 unul din doi 4 March 2010 at 17:59

      Nu, nu e vorba de Raluca sau de cineva anume…daca voiam sa dau nume credea lumea ca e acatist…si tu,Leusor…nu esti cam mic sa stii lucruri de genu’? Sau il roade pe tati?
      L.

  3. 4 Florinelu' 4 March 2010 at 16:18

    Vrei un domeniu.com +6 luni de hosting profesional? http://www.florinelu.com/editia-i-concurs/

  4. 7 lklk_klkl 4 March 2010 at 18:20

    ea e asa si de aia…o cunosc bine

  5. 8 Leusor 4 March 2010 at 23:54

    Pai ce este ilegal cum doua fete stau pe banca? Doar s-a scris ca umbli cu ea.

  6. 10 lklk_klkl 5 March 2010 at 17:32

    raluca…aia mironosita care ii presteaza lui sicu felatii …contracost :))

    • 11 Leusor 5 March 2010 at 23:19

      lklk_klkl : Nu cred ca este elegant si frumos sa vorbesti de o persoana in modul acesta. Alt argument este o persoana de sex feminin. In vremuri apuse pentru o expresie de genul asta erai provocat la duel.

      Iti risti viata pentru o declaratie de genul asta ? Apoi si daca face felatii ce te afecteaza sau deranjeaza pe tine ?


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

March 2010
M T W T F S S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


