wtf!?

Ce face in general lumea, cand s-a cam plictisit de programul urmator? Eu de cateva zile… ma trezesc cu noaptea-n cap ca sa ajung la scoala inaintea profesorului, stau la toate orele, deci ajung acasa obosit. Imi fac o cafea si bag seriale la greu. De iesit, nu pot sa ies. Cand ma dor ochii ma opresc. In timpul asta si dupa, dau ture pe bloguri si pe eRepublik. La ora X, X apartine (11, ∞ 1) imi iau laptopul in pat si ma uit la Familia Bundy pana adorm.

Voi ce faceti pentru o viata mai interesanta in timpul scolii??? πŸ˜€

PS: Am actualizat cartela de Orange, ma gasiti si acolo de-acum. Si la asta chiar o sa raspund in primele zile. πŸ˜†

Edy

9 Responses to “wtf!?”


  1. 2 Andreuts 24 February 2010 at 13:56

    imi place ca apare si blogul nostru acolo.
    si mimik =)))

    • 3 unul din doi 24 February 2010 at 15:58

      Da, e printre cele pe care intru cel mai des. πŸ˜€ πŸ˜€ Si Mimik… si Mimik… =))

      Edy

      • 4 Cocutsa 24 February 2010 at 18:44

        =)))) O sa imbatranesti prematur de la atata Mimik :))
        Cam acelasi lucru fac si eu, ma chinui sa nu mai dorm ziua ca sa dorm noaptea, invat ca semestru’ trecut n`am avut treaba si… cafea, multa cafea πŸ˜€

  2. 5 Cosmina 24 February 2010 at 19:27

    Pai eu nu prea mai am ce sa fac in timpul scolii in afara de scris si invatat,oarecum la greu.Mai un film,mai o cafea,mai un citit.Sambata am prima ora de legislatie si eu NU STIU ABSOLUT NIMIC.Saptamana viitoare cred c`o las foarte moale cu scoala,sa ma pun sa invat calumea ca nu-i de gluma.

  3. 6 Butterfly Effect 28 February 2010 at 14:41

    Daca te-ai facut baiat cuminte si ti-ai rezolvat si problemele cu parintii, nu ai vrea sa-ti reiei activitatea pe vechiul tau blog?

  4. 9 Butterfly effect 1 March 2010 at 18:02

    Nu, nu imi doresc asta in mod deosebit. Si acesta imi place aproape la fel de mult.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


