uita-te la ala! ce ratat, umbla in scaun cu rotile!

Cre’ ca ma ciocnesc in fiecare zi de oameni ce se cred maturi. Par foarte ok, dar daca stai sa-i privesti mai de aproape, nu-i chiar asa. E defapt prostia care actioneaza. E ceva gen curentul emo. Li s-a parut tare si incercau sa para emo. Acum li se pare tare sa fie persoane mature si incearca sa para asa. Desi habar n-au ce inseamna maturitate, ei cred ca daca undeva se face o gluma proasta, sunt copii prin preajma. Daca e unu mai fericit cu zambetul pana la urechi, e copil. “Nu si-a trait viatza!”, spun ei. Sunt multe cazuri… nu stau sa le insir.

Dupa parerea mea, maturitatea inseamna sa fii capabil sa intelegi. Sa intelegi cum merge un obiect pe care-l vezi, sa intelegi de ce se fac anumite lucruri… sa intelegi persoanele, mai ales. Pt ca asta conteaza cel mai mult. Sunt unii care asculta manele pe strada, care se imbraca nu stiu cum vara si altfel iarna, care nu stiu sa vorbeasca datorita unui handicap, sau unii care vorbesc mai mult engleza. Unii se uita non stop la televizor si sunt rupti de viata reala, altii se joaca Counter Strike pt ca li se pare tare. Unii sunt pasionati de politica, unii sunt fani Akon, unora le place sa danseze in club pana adorm, unii (sau mai mult unele) iubesc pe toata lumea, altii sunt impreuna de o saptamana si deja se iubesc la nebunie, unii spun ca cel mai important lucru e X si cand ii intrebi, spun “Aaa, X? Cine e X? Aaa, da, mi-am amintit.”, altii posteaza versuri pe blog, pun smileuri in orice scriu si se cred interesanti.

Ideea e sa ii intelegi pe toti. Chiar daca iti place sau nu ce fac cei din jurul tau, fiecare om are o parere, o mentalitate, iar un om nu poate fi la fel in conceptia mai multor persoane… daca nu poti sa faci asta, ramai in banca ta.

PS: Daca proasta fetitza cu care ma aflu momentan intr-un schimb replici o sa-mi zica “Ziki :X de :X myne :X ca :X skriu :X versury :X jih :X pun :X multhe :X smayluri, asta nu ynseamna c-a nu m-a intelegy???”, ii raspund de acum: Te inteleg foarte bine, tocmai de-aia imi permit sa te iau la misto… adica, inteleg ca nu te prea duce capul. Daca nu intelegeam ce faci sau ce zici si radeam de tine, recunosc, eu eram ala prost. Dar deocamdata, stai acasa. πŸ˜›

bonus: 2 melodii. 1, 2 (a 2a fiind de pe noul album H.I.M.)

Edy

11 Responses to “uita-te la ala! ce ratat, umbla in scaun cu rotile!”


  1. 1 Maria 22 February 2010 at 19:36

    Nu prea poti sa vezi oameni maturi printre persoanele de varsta noastra. Chiar si pe alea care le crezi mature ajung la un moment dat sa te dezamageasca. Abia cand isi dau seama de ce au facut, incep sa se maturizeze. πŸ˜€

  2. 3 Cocutsa 22 February 2010 at 19:53

    In primul rand, maturitatea nu e o chestie “misto”,e responsabilitate + multe, multe altele. Deci de ce sa nu incercam sa fim copii cat mai putem si sa incercam sa parem maturi? Mie personal imi place sa ma prostesc uneori πŸ˜€
    In al doilea rand, in ceea ce priveste ps`ul, am spus`o si pe blogul nostru, o spun si aici: nu te chinui, ca nu ai cu cine. Crede`ma pe cuvant πŸ˜›

    • 4 unul din doi 22 February 2010 at 19:59

      Si mie imi place sa ma prostesc uneori, imitand persoane sau facand glume proaste (uneori sunt amuzante pt ca n-ai de ce sa razi :)) daca intelegi), dar sigur vad o persoana din asta, “matura” care stramba din nas.

      Edy

      • 5 Cocutsa 22 February 2010 at 20:44

        :)) Inteleg πŸ˜† Si da, dar dupa un timp te obisnuiesti si razi si de respectiva persoana πŸ˜€

  3. 6 Edyp 22 February 2010 at 21:57

    ,,unora le place sa danseze in club pana adorm” =))=)) imi suna cunoscuta fraza asta…

  4. 9 bloghandicapat 26 February 2010 at 17:41

    ba mie una mi-au placut melodiile sunt super…si in aldoilea rand la ce ai postat nu ma bag…

  5. 10 bloghandicapat 6 March 2010 at 01:15

    imi retrag cuvintele nici nu citisem,din intamplace si eu am pus un smiley si eu sunt “fetita:si vreau sa ma lamuresti daca eu fa parte din categorie!!!raspuns cat mai rapid


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


