“i won’t spend my life confronting the real”

Mai intra cineva pe blogu’ asta sau vizualizarile sunt puse la vrajeala de astia de la wordpress? N-am mai postat de ceva timp si vad ca nici Lory nu se incumeta. Biine, eu stiu ca toata lumea intra zilnic ca poate, poate. Dar pleaca dezamagita la Roby, la Dna Nusha sau la Mentosaneee (astea fiind cele mai accesate). Glumesc.

N-am avut timp sa postez zilele astea, am avut niste zile destul de incarcate pt mine… plus ca e si scoala asta… care n-ar fi o problema pentru ca nu ne prea omoram cu orele, dar prezenta la ore e cam obligatorie, avand in vedere numaru’ de absente. Plus ca, dupa faza cu consiliul, n-am scapat de profesori. Inca mai bate unu vreun apropo, sau ma abordeaza pe hol, sau ceva de genu’. Dar in general e caterinca, adica septica, ce e jucata si discutata toata ziua, plus glumele legate de profesori (din astea de liceu… intelegeti voi), plus o tipa, doua care se lauda ca se imbraca de la PPT reprezinta ceva banal dar placut.

Ne luam bataie pe eRepublik asa ca daca nu cititi, tociti pt scoala sau nu iesiti zilele astea, inregistrati-va. O sa va placa. E stresant sa bag in fiecare post aceeasi chestie, ca pana la urma nu cred ca schimba cu ceva dar sunt dependent de jocul asta… am ajuns sa-l si visez. ๐Ÿ˜€ Try it.

Se aud voci care spun ca blogul asta e intr-un fel… de cacat. Intr-adevar, si mie mi se pare comercial, ca sa zic asa. (bine, nici genul ala de blog cu copy pasteuri, youtube la greu si bannere de acopera tot textul… sa nu mai zic de aia care posteaza versuri doar pt ca “n-au mai postat de mult”).ย  Si vroiam sa va spun ca daca aveti vreo sugestie pt vreo imbunatatire, o reluare la “recunoaste-te”, “i am a blogger”, “edy’s/lory’s song” si ce-a mai fost pe-aici, sunteti liberi sa spuneti. Am aprecia.

Inchei postul cu o melodie care-mi place mult. Desi titlul (Toamna) n-are legatura, coloana sonora reprezinta vremea de afara si norii astia care intuneca tot zilele astea. Ultima chestie e la figurat, pt cine vrea sa spuna “Da-r nory nu est-e delock!”.

link

Edy

4 Responses to ““i won’t spend my life confronting the real””


  1. 1 Alex(inside0my0head) 18 February 2010 at 21:46

    Recunoaste-te si I am a blogger. ๐Ÿ˜€ Ca oricum melodiile nu cred ca le asculta cineva. Adica, 100% poate.

  2. 2 Edyp 18 February 2010 at 21:57

    ,,Recunoaste-te” normal.Categoria asta este cea mai tare ๐Ÿ™‚ si app mersi de vizualizari ๐Ÿ˜›

  3. 4 Cocutsa 19 February 2010 at 09:43

    “sa nu mai zic de aia care posteaza versuri doar pt ca โ€œn-au mai postat de multโ€
    =)))) can`t agree more.
    Cat despre reluari, a trebuit sa citesc niste posturi din “recunoaste`te” ca nu stiam despre ce e vorba :”> Dar imi place, ar trebui sa o reiei ๐Ÿ˜€


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


