Adevarul meu despre religie.

Stiu ca multi dintre voi credeti intr-un asa-zis Dumnezeu.Parerea mea…asta-i o vrajeala de doi lei cu ajutorul careia se spala foarte multi bani  pe spatele celor naivi ce cotizeaza cu spernata ca undeva ,cineva se va indura si le va ierta pacatele,eu una mor pe astia. Astia de se duc si dau acatiste sau cum s-or numi ele si in plic/coala mai baga si cate 20-30 ron ca sa fie sigur ca il iarta sau ca ii merge bine…pai ganditi-va ca fiecare baga macar 10 ron si daca sunt cel putin 30 de babe in biserica , popa si-a scos 300 ron doar pentru ca le citeste numele si uite asa sunt babele fericite ca s-a auzit numele lor in biserica si in difuzoarele de afara…deci a auzit cel pun un sfert de oras ca ele au dat acatiste, da’a cu sincer, de ce se pun bani? Nu te ajuta Dumnezeu daca nu pui bani sa daca pui sub 10 lei?Pai credinta nu era ceva spiritual doar, acu’ daca n-am 10 lei sa ii bag acolo, nu ma ajuta Dumnezeu?Si ca tot am zis de partea materiala…din cate am inteles eu Biserica Ortodoxa Romana are un patrimoniu destul de mare ce consta in terenuri si bunuri de mare valoare , unele de la stat dar mare parte prmite din donatii si stiu chiar un exemplu de maicuta care se plimba cu un Ford Focus model nou, de ce? Ca sa il ierte Dumnezeu pe Xulica ca a falimentat 3 banci,a donat o masina scumpa si un teren in Pipera maica…

Ca veni vorba de slujba si difuzoare…nu vad de are biserica nevoie de asa ceva, inteleg…ca poate la o nunta,inmormantare,un botez ceva … e multa lumea  si nu au loc toti in biserica, asa da…da-i drumu sa auda si aia e afara, da’ duminica, la slujba aia care se tine duminica de duminica, de ce ii dai drumu? Biserica nu e full niciodata si pe cine intereseaza slujba de acu’ doua saptamani,de saptamana trecuta,saptamana asta sau viitoarele saptamani…crede-ma se duce acolo, nu cred ca zice nimeni, vai e ora 8 am uitat sa deschid geamu’ ca sa aud slujba la care am fost in fiecare duminica de 3 saptamani…ia sa ma duc sa dau un acatist sa ma ierte Domnu’ ca am uitat…

Ca tot am pomenit de babe, mai exista si tparu’ ala de baba care n-are ce face acasa,cele din Bucuresti se plimba cu transportu’ in comun, ca au carnet de pensii si stau toata ziua intr-un autobuz,tramvai sau orice alt mijloc de transport in comun…insa cele din Lehliu daca nu au la dispozitie transportu’ in comun…se duc la biserica si se grupeaza asa cate doua sau maxim trei si stau la slujba analizand, la un moment dat uneia ii sare ceva in ochi si zice … uite maica, lu Xulica i s-a rupt dresu’ …si tot asa, ca numai de slujba nu le arde la astea…sunt mai ceva ca noi elevii la scoala.

In fine fiecare cu piticii lu. Asta voiam sa va zic, ca daca tot credeti in ceva, tineti pentru voi duceti-va la slujbe daca vreti, umpleti-va casa,masina,camera,corpul cu lantisoare,bratari,cruci sfintite dar macar comportati-va ca si cum v-ar fi frica de cel pe care cica-l venerati,adica terminati cu chestiile gen “doamne ajuta” cu tigara in mana si barfa in biserica ca e aiurea…

4 Responses to “Adevarul meu despre religie.”


  1. 1 mentosaneee 12 February 2010 at 20:58

    Presupun ca stii si faptul ca Biserica ascunde extraordinar de multe chestii,cum ar fi faptul ca noi nu suntem nici prima specie umana,nici ultima care a locuit/locuieste pe planeta asta,30% din suprafata Africii nu este cercetata datorita anumitor creaturi ce n-au disparut de pe fata Pamantului s.a.m.d. 😀

    Cosmina

    • 2 Alex(inside0my0head) 12 February 2010 at 23:12

      Cine ti-a zis astea? Sau unde ai citit ? 😀 Imi plac chestiile astea si vreau sa aflu mai multe…in special partea cu Africa.

      • 3 mentosaneee 12 February 2010 at 23:57

        Am multe discutii interesante cu proful meu de economie si sociologie.Si eu astept sa-mi spuna autorii and stuff.Te anunt cand aflu. 😛

        P.S.: Se spune ca in 2012 or sa apara copiii-indigo.Adica,pe langa culoarea parului mega ciudata,cu puteri supranaturale. :)) We`ll see.

  2. 4 bloghandicapat 12 February 2010 at 22:46

    da…sunt de acord cu tine


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

zeList

statistici

  • 63,746 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


