1, 2, 3, 4 & see you around

1. Sunt un mare fan Eurovision si chiar daca romanii nu au nicio treaba cu acest concurs, eu tot o sa deschid subiectul. Stiu, am ramas in urma, discutiile s-au epuizat in blogosfera romaneasca da’ vroiam sa zic ca eu sustin Zero. 😀 Stiu, melodia nu e pentru Eurovision, nu are nimic special, e monotona, e “de umplutura”, dar.. cum anu’ trecut cei de la Zero trebuiau sa castige (adica sa mearga la Moscova), acum vreau sa castige ei. Chiar daca ar iesi pe ultimul loc in Norvegia, asta e, macar sa incercam. Plus ca genu’ muzical e unul din preferatele mele. Melodia. Pe langa asta, imi mai plac Lora cu Come Along si Trupa Pasager – Running out of time. A se intelege ca din toate melodiile Romaniei, le prefer pe-astea, ca de placut, in adevaratu sens al cuvantului, nu e vorba. La niciun ESC n-am tinut cu Romania. Poate tineam daca in 2008 ne reprezenta Shine de la Biondo.

2. Iar nu-mi merge netul. Acum postez de la Alex (blogroll), unde o sa stau toata ziua (cu gandul, ca fizic nu prea) pentru ca acasa la mine se petrece o chestie care nu-mi place, aka Sfestanie.

3. Pe eRepublik o luam in joc, incet incet, ne intrece fiecare tara in parte si n-avem ce face pt ca nu sunt prea multi jucatori. REGISTER.

4. Freedom is what you do with what’s been done to you. (Jean-Paul Sartre – Claire Bennet – Heroes)

Edy

2 Responses to “1, 2, 3, 4 & see you around”


  1. 1 Claudia Balan 6 February 2010 at 17:48

    Si eu sunt fan Eurovision. cu atat mai mult cu cat, publicatia la care lucrez este co organizator. Lupta este stransa acolo, iar cele mai noi si reale informatii le poti afla din Click!. Nu fac reclama ziarului, insa iti dai seama ca in fiecare zi avem o colega acolo si are mereu detalii. Daca vrei, iti pot trimite zilnic ce se mai intampla.

  2. 2 betbee 6 February 2010 at 21:42

    Si eu tot cu Zero tin :d!Intr-adevar,melodia nu e cine stie ce,dar e draguta 🙂


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


