Frenezia Eurovision

Toata lumea se agita pe tema Eurovisinului in perioada asta. La romani insa se scrie capitolu’ X al tiganiei eterne, tigania din juru’ concursului…nu-l acceptam pe X, il facem de bahaos pe Y si pe Z il picam contra voturilor publicului, ca noi estem cine estem  si ne tine . Juriul este format din aceleasi fetze, aceiasi oameni ai tvrului si un lucru’ nu inteleg participantii, daca anu’ trecut nu au primit nici voturi si nici note mari, de ce pula mai participa, ca infrangerea sa fie intr-o oarecare serie? Adica…na, in fine, fiecare cu obsesiile lui … poate cum mie-mi face placere sa pun sucu’ ramas in pahar d’aseara , la floare …si lor le-o place sa se inece in acelasi cacat an de an…

Trecand peste parerea mea, vreau sa aud  si parerea voastra despre melodia asta

, melodie care mie-mi suna a plagiat insa nu mai stiu cum se numea melodia originala sau poate ca  melodia e doar prea comuna si d’aia imi pare ca am mai auzit-o.

8 Responses to “Frenezia Eurovision”


  1. 1 sleeplessme 27 January 2010 at 22:36

    nu stiu de ce am impresia ca anu’ asta, Heurovisionu’ o sa fie un mare GaGat…
    in juriu? vechea poveste: oameni care nu au nimic de a face cu muzica.
    din pacate, aici chiar nu se aplica ca si la MegaStar, unde numai Virgil Iantu (care nu avea absolut nici o treaba cu muzica) dadea cele mai corecte note. Nu! De data asta, o sa ne scaldam ochii in prostie, privind niste terminati manelari care incearca sa devina urmatorii compozitori ai secolului.

    Ca sa-ti raspund la dilema cu “de ce mai participa din moment ce anul trecut nu au primit nici pix?”
    pentru ca ei gandesc astfel: “Stim ca n-avem sanse, dar macar o sa ne vada lumea. Mai castigam ceva publicitate.

    Cam asta e toata fasolea. Si am impresia ca anul asta o sa fie expirata 😀

  2. 2 unul din doi 27 January 2010 at 23:02

    Virgil Iantu (care nu avea absolut nici o treaba cu muzica)- tin sa te contrazic, omu’ asta chiar are treaba cu muzica, are liceu facut si am impresia ca si conservatoru’…si in urma cu ceva vreme a cantat cu Stefan Banica Jr, daca iti aduci tu aminte ca in spetle lu’ Stefan erau mai mereu 3 barbati…ei bine, unu dintre ei era Iantu 🙂

  3. 5 mentosaneee 27 January 2010 at 23:19

    Mie-mi aduce aminte putin de Loredana Groza in anumite chestii =)) Si e foarte naspa melodia :-s Parerea mea.

    Cosmina:D

  4. 6 robert 28 January 2010 at 20:01

    Melodia suna bine,e genul meu :D,dar mai marfa este melodia lui Lora feat Sonny Flame – Come Along,in rest melodiile sunt cam naspa…parerea mea 😀

  5. 7 Cocutsa 29 January 2010 at 13:58

    It`s just me or you sense the smell of hypocrisy too?
    Nu ma refeream la post L.
    Cat despre Eurovision, are dreptate sleeplessme. De ce fac ei tot? Pentru publicitate. Nu conteaza daca e pozitiva sau negativa pentru ca oricum in tara asta nu prea e mare diferenta intre cele doua.


  1. 1 (un)fair-play ! « ® Ligru ® Trackback on 27 January 2010 at 23:54

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


