oldies but goldies

Isi mai aduce aminte cineva cum era “fake day”? Pentru cei care nu stiu, nu foloseam “fake day” ca cei emo care urasc nu numai o zi si nici ca domnisoarele alea de isi pun asa ceva la status sa creada lumea ca sunt mai importante decat o zi din saptamana. “Fake day” era obisnuita zi de duminica, atunci cand nu avea nimeni ce sa faca, plictiseala era in toi, pokerul nu aparuse pe meleaguri (sau alt joc de carti), noi stateam si povesteam, unii taceau si doar ascultau, cei 2 plecau la Bucuresti (mare drama pe-atunci, nepoti) si vroiam sa treaca mai repede o saptamana, sa vina iar un weekend rece, incalzit de noi cu cate-un pachet de tigari, o Cola si multe povesti.

Si uite-ma ca acum stau acasa, e duminica, m-am mutat inapoi dar inca ma simt strain, cine a fost mai devreme a plecat acum vreo ora, nu imi prea merge tastatura, ma doare capul si vad in ceatza dupa niste chestii de aseara – azi noapte – azi de dimineatza; nu stiu ce sa aleg dintre un serial, Hobbitul si tv dar probabil pana la sfarsitul postului o sa ma hotarasc. Apropo de filme, am vazut aseara “500 days of summer” sau doar “days of summer”, nu mai stiu, la rugamintea Andrei si am vazut o faza foarte misto la sfarsit. Filmul n-a fost cine stie ce, nu-mi place genul da’ m-a impresionat mult o faza de la final, uitati-va la film daca vreti sa aflati. Cum ziceam, mai suna telefonul din cand in cand dar il dau pe silentios sa aud melodia asta clar. Asa ca o sa ma complac in plictiseala ce pluteste prin camera, amestecata cu fumul de tigara si cu o melodie pe care deocamdata am uitat-o. Acum o ora o stiam. Pot sa pun alt nume zilei? Fake nu e deloc… pula mea.

Edy

7 Responses to “oldies but goldies”


  1. 1 Baiatul Ciudat 24 January 2010 at 17:08

    done πŸ™‚ v-am adaugat πŸ™‚

  2. 2 robert 24 January 2010 at 20:23

    Mainie iti aduc cartea ,,Despre omul frumos” ca de cand mi-o ceri acum am dat de ea πŸ˜€

  3. 3 sleeplessme 24 January 2010 at 21:14

    salutare πŸ˜€
    stie cineva ce s-a mai intamplat cu primaritza noastra faimoasa?
    si cu dom’ primar? lehliumania? etc

    am fost surprinsa sa vad, cu cateva minute in urma cand dadeam un tur mic printre blogurile mai vechi, sa vad ca nu au mai postat nimic nou de prin luna august πŸ˜•

    stie cineva ceva?

    (intrebarea e pentru lumea care viziteaza post-ul/blog-ul, nu in special pt edy $ lory)

    • 4 robert 24 January 2010 at 22:06

      Si chiar aici te-ai gasit sa lasi comm,ca pe Lehliumania nu puteai :)):)) M-am bagat si eu in seama πŸ˜‰ ca nu vad legatura comentariului πŸ˜›

  4. 5 unul din doi 24 January 2010 at 22:08

    Probabil edysilory e mult mai vizitat decat LM. :)))

    Edy

  5. 7 roxana 25 January 2010 at 15:16

    (citez)”faimoasa primarita” nu era pe principiul “copy-paste”…:|


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


