Dedicatie

Poate mai vii si tu p’aici si poate atunci cand vii, ti-amintesti ca existam.

13 Responses to “Dedicatie”


  1. 1 Cata 25 January 2010 at 21:26

    Chiar vrei sa-ti zica in fata ca nu ii pasa de noi? Asta in cazul in care este vorba de Diana.
    Si scuze ca m-am bagat!

    C.l.a.m.e.d.

  2. 2 unul din doi 25 January 2010 at 22:48

    Da, asta vreau….oricum mie-mi place noua Diana si voi stiti. ๐Ÿ˜ก

  3. 4 cineva...nu are importnanta 26 January 2010 at 12:23

    de ce iit place noua diana mai mult decat vechea diana ? pentru ca seamana cu tine din mai multe puncte de vedere! aveti acealeasi ocupatii, numai ca ea minte ca nu ne suporta, tu minti ca sa fi suportata.
    tu ii iei apararea in continuu si ea don;t give a fuck for us.deci incearca sa intelegi asta, pe urma mai comenteaza.
    banuiesc ca la cat de mult de suna te enerveaza, mesajele ce curg unu dupa altu nu te lasa sa iti tocesti curu pe banca de la fast food. da ma rog, faci ce vrei, diana asa ramane din toate punctele de vedere.

    • 5 unul din doi 26 January 2010 at 13:56

      “tu minti ca sa fi suportata”-daca tu zici, poate ma cunosti mai bine si poate, dar numai poate…imi faci cunostiinta cu mine. Chiar te-as ruga.
      “minte ca nu ne suporta”- din moment ce vorbesti la persoana intai plural pot sa deduc ca esti destul de apropiat/a de mine, pot? Urat ar fi chiar sa faci parte din cercu’ de prieteni apropiati spre foarte.
      “deci incearca sa intelegi asta, pe urma mai comenteaza.”- comentez cum vreau , unde vreau si despre cine vreau la mine pe blog, poate d-ai il am…
      “da ma rog, faci ce vrei,”-corect!
      “diana asa ramane din toate punctele de vedere.”-asta si vreau.
      Si cat despre tine asa in general , presupun doar, ca esti foate bagat/a in seama din moment ce vii aici sa dai cu persupusu’ si chiar oricine ar deduce ca tu chiar ai ce face dar eu fiind chiar foarte prosta si prost informata am nevoie de parea ta…multumesc. ๐Ÿ™‚
      Hai…te-am pupat pe portofel.
      L.

  4. 6 Manu 26 January 2010 at 22:26

    bha lory.
    deci la 16 ani ai tai a trebuii sa te duca capul mai mult. iti place de diana mai mult asa? dar tu de unde sti cum e acum? adica de unde sti cum e cu adevarat? vorbesit cu ea o data pe luna. ca tu cand o suni ea nu raspunde. si ea cand te suna ori nare semnal ori i se termina bateria inainte de a suna ori isi face baie si te suna dupaia. dastea.:)) asa ca tu esti chair prosta daca tu crezi ca ea ar da 2 bani pe tine.
    ea vine aici doar cand o obliga maicasa pentru meditati. atat. in rest i se rupe de tine. adica de toti. dar tu esti singura care nu intelege.
    Ma asteptam la cu totul altceva de la tine.
    Tu tot comentezi de oamenii care se cred mari si tari.Ar fi cazu sa vezi daca tu esti altfel sau mai rau.

  5. 7 Manu 26 January 2010 at 22:31

    apropo acel cineva care nu are importanta are mare dreptate. eu cred ca stiu cine e. dar oricum nare importanta. Si lory astept sa te iei de greselile mele gramaticale ca decat asta sti . si cred ca si ai ao faci cu dexonline.ro dupa tine.

    • 8 Lory 27 January 2010 at 12:31

      Manu, nu cred ca esti in masura sa-mi spui ce sa fac sau ce ar trebui sa fac. In primul rand relatia mea cu diana e strict problema mea,strict. Intelegi tu asta? Si in al doilea rand tu te tii mult mai mult dupa ea decat zici ca o fac eu, adica nu eu sunt cea care se folosese de orice prilej ca sa fie aproape de ea, de ma-sa sau sa se duca la ea acasa… si asa…ca fapt divers, daca mie-mi place diana mult mai mult acum e problema mea, mereu am vrut sa o vad asa, sa nu mai fie proasta nimanui si sa-ti dea tie cu jet, ah ce-mi place… Restul… sunt detalii.

      Si apropo, ceea ce vrei tu sa faci acum am incercat noi sa facem atunci cand tie iti parea bine ca sta mai mult cu tine si putea sa te doara mai rau in pula de noi, no comment acum, te rog. Mersi.

  6. 9 Manu 26 January 2010 at 22:32

    apropo acel cineva care nu are importanta are mare dreptate. eu cred ca stiu cine e. dar oricum nare importanta. Si lory astept sa te iei de greselile mele gramaticale ca decat asta sti . si cred ca si asta o faci cu dexonline.ro dupa tine.

  7. 10 unul din doi 26 January 2010 at 23:24

    Nu mai vorbiti despre asa ceva. Asa cum fiecare a facut ce-a vrut pana acum, fiecare va face ce vrea si de-acum incolo. Cu sau fara Diana.

    Edy

  8. 11 Manu 27 January 2010 at 13:17

    Nuti spun ce sa faci pent ca nu ma prea intereseaza. doar ca diana nu merita nici aceasta discutie/cearta dintre noi doi.
    Ce anume incerc eu sa fac? ca nu inteleg.
    Si la reply sa bagi si tu fze mai misto sa te dai putin in spectacol cu ce sti tu si cat de matura esti tu si cat de multe pori sa intelegi la o varsta frageda de 16 ani.(reply la faza ca eu ma tin dupa diana)


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


