Dom’ne nu-i bine

Mie aici imi pute, da’ grav ….am ajuns rau ca persoana, ca cerc vicios, ca populatie a unei tari, ca ce vrei tu.
Am ajuns sa ma duc la scoala regulat si sa fac tot ce trebuie, teme, refarate,portofolii , ba chiar sa invat…bleah ce scarbos. Deci am ajuns rau, de ce rau? Pentru ca am ajuns sa fac asta fortata de imprejurari, nu din placere sau lipsa de ocupatie.
Am ajuns rau ca romani, ca popor , adica toti am ajuns rau, sa ne rada cainii nu alta. Am auzit cel mai tare banc romanesc. Salam la Eurovision.
Zi tu ca nu-i tare asta 🙂 … deci daca chiar in halu’ asta am ajuns…nu-i de bine deloc si mie d’asta-mi pute la modu’ grav. Ha,ha,ha, ce am mai ras.
Am ajuns rau ca populatie a Terrei deoarece dupa cateva luni bune de la moartea lu’ Michael Jakson inca ne facem publicitate pe spatele lui, inca ne gandim si-n somn cum sa facem bani, pe ce dracu’ sa mai punem impozite si taxe, de unde sa tragem sa ne fie noua bine. Dar de fapt asa a fost tot timpul, insa inainte va ascundeati mai bine si nu va stia nici dracu’.
Si nu in ultimul rand am ajuns sa cersim atentie,sa ne bagam in seama cu orice prilej de scandal,sa ne dam importanta atunci cand unii n-ar da nici o flegma pe noi ba chiar sa facem din asta o obsesie care ne mananca , ne roade carcasa pe dinauntru. Si tot ce stim e sa mintim si sa fim prosti si din cand in cand sa spunem ca sunetm satui de cacatu’ pe care tot noi il facem, ca ne-am saturat de prosti,pitzipoance,cocalari si de cei care se baga in seama si sunt total pe dinafara…dupa care ne suna telefonu’ cu guta ca ringtone, raspundem cu unghia roz cilot de la degetu’ mare si vorbim cu aia de la reincarcari care ne invita la o tigara si o apa plata.

(P.S:Doar generalizam in textu de mai sus.Fara apropouri subtile.Da, te-ai prins.)

6 Responses to “Dom’ne nu-i bine”


  1. 2 Cocutsa 22 January 2010 at 18:39

    “Am auzit cel mai tare banc romanesc. Salam la Eurovision.”

    Da, eu personal am intrat in stare de soc cand am auzit la stiri. A fost nevoie de o palma de la mama sa`mi revin :)) Nu glumesc. Chiar asa ma? Totusi, Salam? Asta si cu Ina prima in top Billboard. Avem numai reprezentanti de “valoare”.

  2. 3 unul din doi 22 January 2010 at 22:41

    Corect!!!
    Sunt perfect d’acord cu tine.
    L.

  3. 5 unul din doi 23 January 2010 at 10:53

    adevarat, nu se compara, inna parca e mai mica, estetic vorbind si e femeie, astea-s singurele diferente.


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


