lamurire

Pentru cei care-o cauta pe Lory pe-aici: Lory s-a mutat deocamdata. Au aparut niste probleme (tehnice strict) si deocamdata o gasiti pe music love.

Iar pentru cei care se intreaba daca o sa se intoarca, raspunsul este “da, cat mai curand posibil”.

Edy

7 Responses to “lamurire”


  1. 1 mentosaneee 28 December 2009 at 22:59

    *strict tehnice
    Si cat despre poza,ti-am raspuns si acolo iti spun si aici: e luata dupa photobucket,ai toata libertatea sa o iei si sa faci ce vrei tu cu ea.si multumesc.
    Un An Nou Fericit!

    C.

  2. 6 Raducanu Gabriel Ionut 3 January 2010 at 11:54

    Salut ๐Ÿ™‚ Mi-am luat si eu domeniu si host si m-am mutat cu blogul la http://baiatulciudat.com ๐Ÿ˜€ ( fostul blog http://baiatulciudat.wordpress.com ) . Te rog sa ma adaugi si pe mine la blogroll si cand m-ai adaugat sa-mi lasi un msj pe noul blog ๐Ÿ™‚
    Link : http://baiatulciudat.com
    Nume : *Baiatul Ciudat

    Multumesc anticipat si La multi ani >:D<
    p.s. te aveam in blogroll la vechiul blog ๐Ÿ™‚

  3. 7 veronyk20 4 January 2010 at 20:16

    nu nici acolo ca am cautat-o eu :(((


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


