watch it!

Am aflat ca LOST apare tocmai in februarie. Cum ma in februarie? Pai uite-asa, in februarie. Aaa, in februarie, pai e bine ma, macar am si io timp sa vad mai mult din One Tree Hill, serialul de care m-am apucat acum 2 zile. E foarte tare. E cel mai tare serial de genul lui. La mine serialele se impart in 2: serialele normale (adica alea de dat la tv, gen 90210, Desperate Housewives, Gossip Girl, Cougar Town, Hung, Bored to Death, Californication, etc) si serialele inteligente (alea mai interesante dintre care unele bat spre SF, gen Heroes, Prison Break, LOST, Supernatural, Flash Forward, etc). Asa ca One Tree Hill e cel mai tare din toate serialele din prima categorie. Are la activ 7 sezoane si eu am ramas impresionat dupa 2 episoade. Acum sunt la al 8-lea. Asa ca il recomand tuturor pasionatilor de seriale, e foarte tare.

Asa ca pe de o parte sunt dezamagit ca mai astept o luna si ceva pana la LOST, dar multumit ca am timp sa ma uit la OTH.

PS: Vedeti serialele + tot ce urmaresc eu la pagina Edy, ultima chestie. Da, stiu, luna decembrie e cea mai goala, dar am vazut marele fenomen 2012 (care mi s-a parut un cacat), jumate din Forrest Gump si o sa vad si New Moon, dupa care toti sunt lesinati. Deci calitatea conteaza, nu? 😀

Edy

2 Responses to “watch it!”


  1. 1 gabeeeh 25 December 2009 at 15:14

    Mmmm, incearca Weeds. 😀

  2. 2 cosmin 6 February 2010 at 11:12

    Imi recomanzi si mie un serial gen one tree hill,gossip girl,90210…?K astea le’am vazut…Ms


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


