leapsa…

… mai veche de la Lory. Lory, pe cealalta am completat-o mai demult. So let’s begin.

Cred in: mine, in prietenie, in faptul ca doar o vorba poate schimba o viata si in prostia umana frate. Deci asta e cel mai important punct de reper in a trai bine printre oameni.

Nu cred in: dumnezeu (in nimeni de genu defapt… ma declar ateu), in majoritatea profesorilor, preotilor, medicilor, politistilor, adica… in majoritatea romanilor.

Imi plac/place: pff… prea multe de scris aici. Sa rezumam toata chestia la faptul ca imi place sa-mi petrec timpul cu persoane si lucruri care ma fac sa ma simt bine.

Nu-mi plac/place:
si aici la fel, prea multe. Nu-mi place sa fiu deranjat, in principiu. A, trebuie sa scriu ca nu-mi plac oamenii insistenti. Aia care te suna o data, vad ca nu raspunzi, te suna a doua oara si tot asa pana la a 100-a oara. Frate, ma suni o data. Telefonia mobila e atat de avansata incat imi permite sa stiu cine ma suna. Da, e pe bune, exista, lumea evolueaza, nu ca tine. Daca nu-ti raspund inseamna ca ori nu vreau, ori nu sunt langa telefon. Daca nu sunt, o sa vad eu apel si o sa te sun, iar daca nu te sun inseamna ca nu am chef sa vorbesc cu cineva sau exista alta posibilitate de comunicare, ca nu-mi place sa vorbesc la telefon. E chiar enervant sa gasesc 70 de apeluri si 50 de mesaje pe langa. Asta e unul din lucrurile care se incadreaza la “nu-mi place”. Sunt mai multe, dar o sa le scriu in postarile urmatoare.

Pasez leapsa asta cui vrea.

Edy

5 Responses to “leapsa…”


  1. 2 ştrumfiţa cu eşarfă 24 December 2009 at 17:31

    Un batranel cu chip drag
    A aparut la tine in prag,
    Sa nu-l gonesti ,e Mos Craciun
    Si iti aduce un an mai bun !
    Sfanta seara de Craciun,
    Langa brad si langa foc
    Sa iti aduca mult noroc!

    cu drag, strumfita cu esarfa ei colorata (www.questioare.com)

  2. 3 robert 24 December 2009 at 19:44

    Si de la mine Craciun Fericit :*:*:*:* din pacat nu am credit ptr cosmote :D…

  3. 4 Butterfly effect 24 December 2009 at 21:25

    Se pare ca nimeni nu mai crede in Dumnezeu. Cum de cateva zeci de secole nu a mai facut nicio minune, nu a mai inviat pe nimeni, nu a mai trimis niciun “potop” ca sa-si salveze prestigiul, nu se mai teme nimeni de “atotputernicia” Lui. Si totusi, maine e Craciunul…
    Craciun fericit!

  4. 5 gabeeeh 25 December 2009 at 04:25

    Un Craciun fericit sa aveti. 🙂


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


