holidays suck

ce vreme de cacat. curentu e oprit, noroc ca am baterie, deci n-am ce sa fac. caldura nu mai merge, nu mai pot sa ma uit la handbal, unde romancele s-au descurcat ca unele fara maini, nu prea vad, nu pot sa ies afara ca e polei si imi rup oasele pana in oras. vine craciunu, cea mai naspa sarbatoare (aici vorbesc subiectiv, am niste depresii de craciun), perioada de acum lasa de dorit, nu am chef de aproape nimeni, vad o tragedie in orice greseala, nu-mi plac comentariile prostilor despre mine si observati ca n-am folosit majuscule. mi-e lene.

am observat ca s-au strans cativa termeni de cautare si m-am gandit sa-i scriu. noapte buna – rise and die; edy si lory – chiar aici; poze miss boboc 2009 – MAI BINE NU (de Lehliu vorbesc); andreea dragoman – la fel ca mai sus; mortii matii de viata – la fel ca mai sus; fata naspa – idem; cur naspa – idem; gay loveisgreen.wordpress.com – :))) ; profa de infovoila!; miss piranda locu doi 2009 – balul bobocilor, nu alta; lori mi-a zis doamna profesoara sa vin – eu zic de te duci.

Edy

0 Responses to “holidays suck”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


