Leapsa.

Cred in: fortele proprii, prietenie vesnica, realizarea viselor, prietenia sincera si de durata intre 2 persoane de sex opus…

Nu cred in: prietenia mama-fiica, un anume Dumnezeu(pana nu-mi dovedeste  ca exista ori nu mi se prezinta probe plauzibile), dragoste la prima vedere, politicieni, oameni straini(nici in anumiti cunoscuti nu cred) si juraminte…

Imi plac/place: sa lenevesc,dorm pe burta, inot,calaresc, vara, pop-rocku’ , portocaliu’ , comediile romantice, sa ma disrez pana pic in cap, cainii, sa vorbesc cu cineva despre un subiect de care chiar e captivat si care chiar stie ce aberez eu acolo, combinatia mar verde-banana,pina colada, grasa de cotnari,cluburile, filmele bune, sa cant si sa o ard aiurea in general…

Nu-mi plac/place: narcisele,sa tocesc, sa ma trezesc de dimineata, sa mi se spuna “nu ” la orice chestie, sa  mi se dea explicatii cand nu le cer, sa mi se ceara explicatii(indiferent de conjunctura), Metallica, broastele, intrunericul, sa n-am net-telefon-voie afara, sa ma controleze cineva sau sa se indoiasca cineva de capacitatile mele…

Leapsa merge mai departe la….colegu’ de blog, pam-pam!

0 Responses to “Leapsa.”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


