Mi-e rau bre, mi-e rau n’auzi?

Doamne, sunt oarecum racita de 3 saptamani, dupa calculele mele, adica in ce consta raceala mea, tuse,greata,varsaturi si acu’ ma doar toate cele posibile si imposibile. Cand stranut simt ca-mi ies ochii din orbite, serios. Stati sa-mi suflu muc’sorii .

Gata, am revenit. Deci ziceam ca ma dor toate cele si lu’ madam mama ii arde ce caterinca, ma ia peste picior, zice ca e de la tutun, tusea si ma dor toate cele pen’ ca fac parada modei dimineata catre scoala.  Acu trecad peste, ca tot mi-am anulat planurile pentru seara asta in favoarea statului acasa, ce filme imi recomandati?

6 Responses to “Mi-e rau bre, mi-e rau n’auzi?”


  1. 1 Stefycs 4 December 2009 at 18:08

    Porcina? 😛

  2. 2 inside0my0head 4 December 2009 at 18:48

    Asa pare.
    Care sunt simptomele infectiei cu gripa porcina?

    Simptomele infectiei cu gripa porcina la oameni sunt similare cu simptomele gripei sezoniere:

    – Febra (peste 38°C)

    – Oboseala

    – Inapetenta

    – Tuse, durere in gat.

    – Unele persoane infectate cu gripa porcina au prezentat stari de voma si diaree. =))

  3. 3 chiricustefania 4 December 2009 at 18:58

    iti recomand: numere fatale, my sister’s keeper, coraline, american virgin, o noapte la muzeu 2 si sexcursia…acum nu stiu daca le-ai mai vazut…

  4. 4 mentosaneee 4 December 2009 at 21:59

    American Pie 7 :)) si bea niste Fervex,iti trece in 2 zile.

    Cosmina

  5. 6 betbee 5 December 2009 at 12:38

    Stiu cum e cu raceala…si eu sunt asa de 1 sapt si ceva..:((


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


