uan, ciu, frii, for, faiv!

Scuze daca m-am lasat asteptat de cineva, dar n-am mai avut niciun chef sa scriu pe blog. Am facut mai multe chestii in RL (real life) si nu m-a interesat viata online. Pentru ca eu stiu sa diferentiez viata reala de cea online, nu ca toti dementii carora li s-a sit hi5ul la cap si mai nou blogurile.

Am de scris cateva chestii.

1. Pentru fanii RIP (rataciti in panama): Imi pare bine ca a iesit Dragos si ca acum se lupta individual. Daca mai continua asa concursul, sunt aproape sigur ca iesea Aly, daca esua echipa lui. Si acum, o sa le arate celorlalti diferenta. πŸ˜€ Concurentii sunt fericiti, dupa ce au avut parte de o petrecere bine meritata, acum stau intr-un loc foarte misto. Ieri s-au batut individual pentru prima oara si primii 3 au fost Pitbull, Adriana si Aly, cel din urma situandu-se pe pozitia aia din cauza unei greseli. πŸ˜€

2. Blogosfera nu prea s-a schimbat. Intru aproape in fiecare zi pe aproape fiecare blog din blogroll si deja am invatat stilurile si oamenii. Nimic si nimeni nou. Chiar vorbeam azi cu Lory si o sa facem un post special cu stilurile celor din blogroll si nu numai. De genul astuia. Am scris asta, asa, preventiv, ca sa nu ne-o ia cineva inainte. πŸ˜€ Deci, va zic de-acum, care plagiaza ceva apare pe blog intr-o postura jenanta zilnic in urmatoarea luna. :)) Glumeam.

3. Dupa cum ati obervat, am folosit cateva smileuri. Mi-a dat cineva aseara link catre un post de pe blogul meu vechi (hakuna matata) si cu ocazia aia am citit posturile din ultimele luni. Chiar mi-au placut cateva. 1, 2, 3, 4, 5.

4. Maine plecam in excursie la Targul de Carte, la un muzeu sau teatru sau both – nu se stie si la Cora. Ne vedem pe acolo.

5. Revin pe blog cu posturile de recuperare + leapsa primita de la Alex. Au revoir! πŸ˜€

Edy

6 Responses to “uan, ciu, frii, for, faiv!”


  1. 1 zburatorului 28 November 2009 at 00:30

    one question: ‘Eu am spus si asta, fgm Einstein! FAKE.’ fgm asta.. e.. futu-ti gugalu matii? :))

  2. 3 memoirsofacrazygeisha_ana 29 November 2009 at 12:56

    cel mai tare mi-au placut “ciu” si “frii” πŸ˜€

  3. 4 L(S)D 11 December 2009 at 17:54

    Pacat de hakuna matata! Din punct de vedere al calitatii, actualul blog nu ii ajunge nici pana la glezne. Acum faceti prea multa (ceea ce voi numit) “caterinca”, o chestie destul de josnica si inutila, care nu produce nimic, care nu va ajuta cu nimic, care nu va face sa avansati in povestea voastra… si care in Lehliu a intrecut orice limita a bunului simt. In celalalt blog, Edy, erai un copil, apoi adolescent razvratit care parea ca tinteste sus, ca vrea ceva mai mult decat ii poate da pierderea timpului cu barfe si vorbe urate. Si pana la urma stii ceva? Sa nu ma enervezi ca vin imediat si-ti trag doua palme – jap, jap – si te oblig sa-ti bagi mintile in cap! πŸ˜›
    N-as vrea sa te pierzi pe drum. Asa ca… succes si la mult, mult mai bine!

    • 5 unul din doi 11 December 2009 at 23:50

      Ceva ma face sa cred ca nici hakuna matata nu ma facea sa avansez si nici nu producea ceva bun. :-??

      Mai multe persoane mi-au zis sa ma mut inapoi, dar pt moment ramane asta. Motivul pt care m-am mutat a fost citirea blogului de parintii mei. Din moment ce blogul asta a inceput super bine (dpdv social si al blogosferei), nu m-am gandit deloc sa ma intorc.

      Oricum, merci pt parere, L! πŸ˜€

      Edy

      • 6 L(S)D 16 December 2009 at 14:49

        Nu am vrut sa spun ca nu rezolvi nimic prin ceea ce scrii. Doamne fereste! Ceea ce faci e bun facut si e muuuult mai bine sa scrii decat sa freci menta de dimineata si pana seara. Eu zic doar ca trebuie sa tinzi mereu catre inaltimi. Ca poti mult mai mult si ca e pacat sa nu incerci, aici sau pe oricare alt blog. Si, hm… era rau ca iti citeau ai tai blogul? :))


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,749 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


