2

L-am intalnit prima oara in clasa a 9a, cand a intrat incet in clasa. Am auzit cateva voci care intrebau “Ce cauta in clasa la noi?”. A urmat un discurs de 2 ore in care ne-a relatat pe extrascurt realizarile sale. E vorba despre fostul prof de mate (aici gasiti unul din posturile despre).

Si din ziua aia a inceput sa fie profesor, a inceput sa ne invete matematica prin tehnicile sale, ne-a facut sa fim cu totii diferiti la ora dansului. Si pe langa toate astea, ne-a invatat niste lectii. Ne-a invatat ca nimic nu se obtine gratis, ca munca depusa este mereu din ce in ce mai mare, ca cea mai mare satisfactie este atunci cand efortul depus pentru castig este cel mai mare.

Cred ca a fost cel mai mare om cu care cred ca am interactionat si cea mai buna persoana dpdv profesional de care a avut parte liceul nostru.

In ciuda vorbelor, cred ca tuturor (colegilor mei) o sa ne lipseasca. Chiar daca a avut imaginea de om dur. Sunt sigur ca, chiar daca il facea pe Dany jigodie, ca vorbea cu Madalina in franceza, ca mereu se lua de Andrei ca nu era atent, ca o indragea pe Lily, ca il facea pe Roby semiturc, ca ii zicea Simonei ca a mai slabit, ca o lauda pe Ana ca iese la tabla, ca se lua de fiecare data de Marean si de Dalga, ca i-a zis Ralucai “Atat de proasta esti!?!?” ca se lua de Pickey si Dana, ca o solicita pe Cristina chiar cand ii era lumea mai draga, ca tipa, ca ii jignea pe unii cand erau la tabla, a fost un om bun si stia foarte bine ce face de fiecare data si mai ales ce sa ne invete pe fiecare in parte.

Ultimele vorbe adresate clasei noastre au fost “Va spun ceva… dar va spun numai voua… o sa ma duc la spital… n-o sa stau mult.” de parca a vrut sa ne anunte cumva… Ultima oara cand l-am vazut a fost la spital, doborat parca de boala sa. Nu i-am zis nimic, nici nu am dat ochii cu dansul, nu stiu de ce.

A fost un om deosebit care s-a remarcat prin mintea sa de geniu, fiind un model de urmat pentru munca sa de asemenea. Odihneasca-se in pace!

Edy

13 Responses to “2”


  1. 1 StrangeTheories 19 November 2009 at 00:43

    Foarte frumos scris… Cu o seara inainte l-am visat. Era foarte fericit… multi mi-au zis ca e semn rau… dupa 2 ore a inceput sa se auda vestea cea rea…
    R.I.P. ๐Ÿ˜ฆ

  2. 2 A 19 November 2009 at 01:22

    Nu am facut matematica cu dumnealui din pacate…chiar as fi vrut, poate asa as fi invatat si eu ceva…:(
    A stat pe strada mea acum cativa ani…dumnezeu sa il odihneasca in pace.

  3. 3 mentosaneee 19 November 2009 at 08:00

    Regrete ETERNE!

  4. 4 chiricustefania 19 November 2009 at 14:57

    Un om deosebit!

  5. 5 memoirsofacrazygeisha_ana 19 November 2009 at 15:17

    Foarte frumos ai scris despre el,se vede ca ti-a placut putin asa matematica.Nici eu nu am facut mate cu dansul, eu am fost la domnul Neagu , dar din cate am vazut era un profesor foarte bun, se implica, ca si diriginte, poate ca pe multi i-a chinuit dar i-a chinuit cu scop ;). Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ๐Ÿ˜

  6. 10 Robyy1 19 November 2009 at 15:33

    Mda,si mie imi pare rau chiar daca uneori era cam dur… in fine,Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

  7. 11 deea 19 November 2009 at 18:47

    Dumnezeul sa-l ierte..

  8. 12 Anca 19 November 2009 at 23:27

    Pentru ceea ce a fost ,este si va fi…ION CHESCA!

  9. 13 yoana 21 November 2009 at 18:01

    chiar daca m a lasat corigenta pe 1 sem X(X(X…imi pare sincer rau..Dumnezeu sa l ierte!


Leave a Reply

scrieti adresa pentru a primi noutatile prin mail

Join 15 other followers



arhiva

calendar

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

zeList

statistici

  • 63,756 vizualizari

… si nu uitati:


Spune NU drogurilor!


